طراحی حرفه ای آنلاین کارت ویزیت ضمانت تخفیف دعوت ضمانت خدمات طراحی طراحان با تجربه و متخصص شرکت طراحی گرافیک
رفتن به فایل بعدی بازگشت به فایل قبلی

طراحی آنلاین انواع بروشور و کاتالوگ

3 مورد

  • بروشور آکاردئونی

    500000 الی 1000000 تومان

  • کاتالوگ

    2000000 الی 4000000 تومان

  • دفترچه راهنما

    700000 الی 1500000 تومان


قیمت ها با توجه به نوع و سطح طراحی متغیر می باشند.

رزرو نوبت طراحی
نمونه کار های بروشور معروف
طراحی آنلاین  بروشور

بروشور آکاردئونی

بروشور معرفی کتابچه یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و… می‌باشد که از طرف تولید کننده یا ارائه دهنده به مصرف‌کننده یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    1000000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    500000 تومان
شرکت ها و کسب و کار های بزرگ و کوچک به عنوان راهی برای تبلیغ به طراحی بروشور یا کاتالوگ نیاز دارند . بروشور یا کاتالوگ یک روش مختصر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کامل محصولات یا خدمات خود در جهت تشویق مردم برای خرید می باشند. بروشور یا کاتالوگ یک ابزار فروش و بازاریابی ملموس و معتبر است . طراحی بروشور و کاتالوگ نوعی تبلیغات است که می تواند توسط مشاغل و افراد مورد استفاده قرار گیرد. بروشورها اغلب برای ارتباط با مشتریان و مخاطبان استفاده می شوند. آنها معمولاً در تلاش برای معرفی محصول، خدمات یا تجارت جدید بین مشتریان توزیع می شوند. کاتالوگ و بروشورها  ابزارهای ارتباطی قدرتمندی هستند که می توانند محصولات و خدمات شما را به شیوه ای واضح و مختصر به نمایش بگذارند. یک طرح با طراحی خوب می تواند پیامی را که می خواهید منتقل کنید را منتقل کند. به عبارت دیگر، یک بروشور موثر می تواند با تشویق مشتریان احتمالی به تماس با شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات یا خدمات شما، سرنخ های فروش و فرصت های تجاری شما را افزایش دهد. بروشور یک آگهی چاپی است که حاوی پیامی از طرف سازنده و اطلاعاتی در مورد محصول یا خدماتی است که تبلیغ می شود. بروشورها معمولاً به عنوان بازاریابی توسط مشاغل کوچک و شرکت هایی با منابع محدود ، برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می شوند. بروشورها در بسیاری از صنایع مختلف از صنعت مسافرت گرفته تا داروسازی استفاده می شوند. طیف گسترده ای از موضوعات وجود دارد که می توان در یک بروشور مورد بحث قرار داد، بنابراین برای طراح گرافیک شما مهم است که جزئیات کسب و کار شما و اینکه چگونه می خواهید این سند منعکس کننده آن باشد را درک کند. اما طراحی کاتالوگ فرآیند ایجاد یک نمایش بصری از محصولات و خدمات شرکت شما است. یک کاتالوگ به مشتریان این امکان را می دهد که با تصاویر خوانا، توضیحات دقیق و توضیحات واضح محصول، در مورد خرید خود احساس اطمینان کنند. طراحی کاتالوگ یک تکنیک ارتباطی گرافیکی است که از عناصر بصری برای سازماندهی و ساده سازی اطلاعات پیچیده با هدف حمایت و تبلیغ استفاده می کند. این می تواند یک فرآیند بسیار زیبایی شناسی باشد که در آن طراح به دنبال ایجاد یک بسته جذاب برای محصولات از طریق استفاده از متن، تصاویر و اطلاعات است. کاتالوگ ها برای نمایش مجموعه ای از اقلام یک سازمان، از جمله محصولات دیگر استفاده می شوند. طراحی کاتالوگ یکی از بهترین راه ها برای دادن اطلاعات به مصرف کنندگان در مورد یک محصول است و شما می توانید از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.   برای اینکه نام تجاری شما با حداکثر پتانسیل دیده شود، از طراح حرفه ای کاتالوگ ما استفاده کنید و به هدف دستیابی به دست مشتری دست یابید.  

فواید استفاده از بروشور

  - معرفی کامل کسب و کار شما - یک ابزار بازاریابی بهینه - افزایش اعتماد مشتری به کسب و کار شما - حاوی اطلاعات جامع - مقرون به صرفه بودن بروشور - توزیع آسان بروشور  

یک بروشور دارای چهار هدف است :

 

- اطلاعات :

  معمولا از بروشور برای اطلاع دادن به مشتریان خود، در مورد شرکت استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به محصول یا خدماتی است که شرکت شما ارائه می دهد.  

- تبلیغات :

  یک بروشور ابزار تبلیغاتی مهمی است که به طور قابل توجهی به شما اجازه می دهد یک یا چند محصول یا خدمات را تبلیغ کنید.  

- شناسایی :

  بروشور باعث می شود که شرکت شما به طور خودکار شناسایی شود و شان و اعتبار کسب و کار را نشان می‌دهد.  

- آموزشی :

  بروشور، نحوه استفاده صحیح، بهره برداری و کاربرد یک موضوع خاص را به مخاطبان انتقال می دهد. بروشور موفق باید نتیجه تعامل این 4 هدف باشد، در غیر این صورت موثر نخواهد بود. شاید یکی از آن ها بیشتر از دیگری برجسته باشد، اما این نباید بر طراحی بروشور تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر شرکت شما یک محصول جدید را راه اندازی کرده و تصمیم دارد که یک بروشور طراحی شده به این منظور ایجاد کند، هدفی که در بروشور شما برجسته خواهد بود، تبلیغاتی می باشد.  

مزایای استفاده از بروشور

  بروشور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر دارای مزایای بسیاری است که در این بخش به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.  

1- توزیع آسان

  شما می توانید بروشورها را در مکان های مختلف از جمله نمایشگاه ها و فروشگاه ها قرار دهید. این امر اجازه می دهد اطلاعات مثبت و دقیق تری را به افراد بیشتری ارسال کنید و به بسیاری از مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.  

2- مقرون به صرفه بودن

  بروشور در مقایسه با برخی از گزینه های بازاریابی آنلاین، بروشور یک طرح بازاریابی کم هزینه و سود آور است. به علاوه، شما می توانید طراحی و تولید بروشورهای خود را متناسب با بودجه انتخاب کنید. با انتخاب تیراژ مناسب می توانید قیمت بروشورها را نیز کاهش دهید. بروشور معمولا شامل اطلاعات مربوط به کسب و کار شما است که بسیاری از اهداف مفید را دنبال می کند. با طراحی تعدادی از محصولات و خدمات در بروشور می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. برای کسانی که به دنبال یک راهکار مقرون به صرفه و موثر برای بازاریابی کسب و کار یا محصول خود هستند، بروشور یکی از روش های تبلیغاتی مهم و موثر می باشد.  

3-بروشور، سازنده اعتبار کسب و کار شما

  هنگامی که چشم مشتریان خود را به خواندن بروشور خود جلب می کنید، می توانید اعتماد ایجاد کنید. اکثر شرکت ها اهداف خود را در بروشور قرار می دهند. این اطلاعات به مشتریان کمک می کند تا در هنگام انتخاب و خرید شرکت شما در الویت قرار گیرد. یک بروشور نشان می دهد که شما مایل به سرمایه گذاری در مشتریان خود هستید. هنگامی که مشتریان می توانند در مورد چگونگی خدمات و محصولات شما مطالعه کنند، به شرکت شما اعتماد بیشتری پیدا می کنند. بروشورها پیامی ظریف را ارسال می کنند که کسب و کار شما حرفه ای، قابل اعتماد و متعهد به کیفیت است. بسیاری از مشتریان می خواهند قبل از انجام کار با یک شرکت شاهد تجربه باشند. همچنین به همراه بروشور می توانید نام تجاری خود را به طور مستقیم در دست مشتری قرار دهید.  

4- بروشور، حامل اطلاعات جامع

  بروشور به صاحبان شرکت ها اجازه می دهد اطلاعات زیادی را در یک فضای کوچک جمع آوری کنند و به توصیف خدمات و محصولات خود بپردازند. یک بروشور زمانی که حرفه ای طراحی شده باشد می تواند یک سرمایه گذاری مناسب باشد و اعتبار و اهداف شرکت را بهبود بخشد در صورتی که یک بروشور ضعیف تمام اعتباراتی  را که می توانید کسب کنید از بین می برد.  

موارد استفاده از بروشور

  - استفاده برای معرفی انواع محصولات یا خدمات - استفاده برای معرفی کامل شرکت ، موسسه یا کسب و کار - استفاده برای مقاصد آموزشی و اطلاع رسانی علمی - استفاده برای نمایش منوی غذا - استفاده برای راهنمای گردشگری - استفاده به عنوان کارت دعوت
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های کاتالوگ معروف
طراحی آنلاین  کاتالوگ

کاتالوگ

بروشور تبلیغاتی کتابچه یا راهنمای تبلیغات کالا، خدمات، امکانات و… می‌باشد که از طرف ارائه دهنده به مصرف‌کننده یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 3 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    4000000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    2000000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های دفترچه راهنما معروف
طراحی آنلاین  دفترچه راهنما

دفترچه راهنما

دفترچه راهنما به مجموعه اطلاعات توضیحى درباره‌ى یك كالا و یا توضیح چگونگى كاركرد یك محصول اطلاق مىشود. طراحى و اجراى دفترچه‌ى راهنما معمولا یكپارچه و توسط یك طراح انجام مىشود. ممكن است مجموعه محصولات یك شركت با دفترچه راهنماهایى با جلدهاى یكسان و صفحه‌هاى داخلى گوناگون طراحى شوند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    1500000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    700000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.

مراحل سفارش طراحی آنلاین


مراحل طراحی رزرو نوبت
مراحل طراحی تماس کارشناس
مراحل طراح پرداخت
مراحل طراح طراحی اولیه
مراحل طراح تایید طرح
مراحل طراح تحویل نهایی

قدم 1 - اخذ نوبت طراحی توسط کاربر

برای سفارش آنلاین این طراحی شما می بایست در بالای همین صفحه بر روی دکمه ( کلید ) رزرو نوبت طراحی کلیک نموده و پس از ثبت نام اولیه و پیش پرداخت تعرفه طراحی ، درخواست خود را در استودیو الماس ثبت نمائید.

قدم 2 - تماس کارشناس استودیو

بعداز رزرو نوبت طراحی در اسرع وقت تماس مستقیمی از طرف گروه کارشناسی استودیو با شما حاصل می شود تا تمامی اطلاعات کلیدی مد نظر از قبیل اهداف ، ایده ها ، متن ها ، سلیقه و دیگر عناوین مهم موجود در ذهن مشتری از سفارش ، برای یک طراحی اصولی و مطابق با خواسته او اخذ گردد.

قدم 3 - پرداخت فاکتور سفارش

بعداز دریافت تمامی اطلاعات سفارش و صدور فاکتور آن در حساب کاربری شما ، می بایست مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن وبسایت پرداخت نموده تا در اسرع وقت گروه طراح استودیو فعالیت بر سفارش شما را آغاز نمایند.

قدم 4 - پیش طراحی و ارائه نمونه اولیه

در این مرحله تمامی اطلاعات پیشنهادی سفارش شما در اختیار طراح گرافیک مجرب استودیو قرار خواهد گرفت و پس از آنالیز و بررسی های استراتژیک ، بنا به درخواست شما نمونه ای اولیه از سفارش بصورت اصولی پیش طراحی و از طریق فضای مجازی ( تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ایمیل ) ارائه و نمایش داده می شود تا در صورت وجود هرگونه مغایریت با خواسته ی شما تغییرات و ویرایش های مورد نظر اخذ گردیده و برای طرح نهایی لحاظ گردد.

قدم 5 - تایید طرح نهایی سفارش

در این مرحله پس از اعمال تمامی اصلاحیات و ویرایش های درخواستی ، نمونه نهایی طرح مطابق با خواسته ی مشتری تولید و نمایش داده می شود تا در صورت تایید نهایی به مرحله تحویل منتقل شود.

قدم 6 - تحویل طرح نهایی شما

در آخر پس از تایید طرح ، تمامی خروجی ها و فایل های اصلی سفارش با رعایت ملاحظات و رعایت حقوق معنوی کاربران استودیو از طریق روش مجازی مورد پسند عرضه و تقدیم می گردد.

پرسش ها و پاسخ

  • آیا رنگ بروشور ، کاتالوگ و دفترچه راهنما طراحی شده با رنگ چاپی برابر خواهد بود؟

    قطعا بله.
    ما با تکیه بر دانش طراحی تمامی نکات کلیدی طراحی را مد نظر قرار می دهیم و رنگ های کاربردی را عینا با رنگ چاپی تنظیم می نماییم. البته لازم به ذکر می باشد در مرحله چاپ طرح ، دستگاه یا ماشین چاپ مورد استفاده کالیبره و تنظیم باشد تا طرح چاپ شده با طرح اصلی تماما برابر باشد.

  • منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه چیست؟

    منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه ، طرح های متنوعی هستند که برای انتخاب برترین و اظهار نظر نمونه منتخب به کارفرما یا صاحب سفارش ارائه داده میشود.

  • آیا تحویل فوری سفارش امکان پذیر است؟

    در صورت درخواست کارفرما برای اجرای فوری سفارش خود استودیو الماس با بهره گیری از طرح فوریت اجرای الماس نسبت به تکمیل پروژه اقدام خواهد نمود.

  • آیا در هر زمانی میتوان نسبت به بازطراحی و اصلاح سفارش اقدام نمود؟

    بله در صورت امکان به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

  • چرا تعرفه های خدمات در سطوح های مختلف متفاوت است؟

    تعرفه خدمات به چند عامل بستگی دارد:
    اولین عامل، اصالت یا کپی بودن یک طرح است. طرح های کپی یا طرح های آماده اصولا ارزان قیمت هستند. تعرفه طرح های اصیل بدلیل طراحی انحصاری و ایده پردازی اختصاصی ، قیمتشان معمولا بالاتر می باشد.
    دومین عامل تعداد ویرایش های در نظر گرفته شده برای هر سطح می باشد.
    سومین عامل نیز مدت زمان اجرای پروژه نسبت به سطح پروژه می باشد.

  • آیا کارفرما می تواند در مراحل اجرای سفارش نظر دهد؟

    ما در استودیو الماس هدف نهایی خود را رضایت مشتریانمان می دانیم ، بی تردید طبق روال در نظر گرفته شده از سوی مدیریت استودیو تمامی نظرات ، سلایق و تفکرات کارفرما در همه ی مراحل پروژه دخیل و از آنها به شکل مستقیم استفاده می گردد.

  • نظرات ، تفکرات ، اهداف ، سلایق و درخواست های کارفرما چگونه در نظر گرفته می شود؟

    طبق توضیحات ارائه شده در مراحل سفارش استودیو الماس ، بعد از رزرو نوبت طی تماس تلفنی یا از طریق فرم های آنلاین تمامی نظرات و ایده های کارفرما طبق پرسشنامه ی تنظیم شده در بند های گوناگون اخذ می گردد و برای کارگروه اجرایی در جهت تطبیق اطلاعات طرح ارسال می گردد.

  • از عدم کپی بودن طرح های نهایی ارائه شده توسط استودیو الماس چگونه اطمینان حاصل کنیم؟

    با توجه به ضمانت اجرا و تضمین اثر تمامی سفارشات در سطوح 1 و 2 خدمات استودیو الماس می توانید اطمینان حاصل کنید هیچگونه کپی برداری در روند کار وارد نمی باشد و در صورت رویت چنین خطایی طبق قرارداد فی مابین عواقب در نظر گرفته شده متوجه استودیو الماس خواهد بود.

  • در صورت وجود ابهام و هرگونه سوال در خصوص ثبت سفارش از چه طریقی اقدام کنم؟

    راه های ارتباطی مستقیم استودیو الماس برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر شبانه روز فعال و آماده ی خدمت رسانی می باشند. شما از طریق راه های متعددی که در صفحه ارتباط باما قرار گرفته می توانید برای هرگونه ارتباطی از قبیل شبکه های اجتماعی ، تلفن تماس ، شماره های موبایل و... اقدام فرمایید.

  • آیا فایل لایه باز خدمات به کارفرما ارائه خواهد شد؟

    خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی در زمینه طراحی و تولید محتوا در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از حق مالکیت معنوی طراح ، عدم ارائه فایل اصلی لایه باز یا همان چهارچوب اصلی تولید محتوا به کارفرما یا افراد دیگر می باشد.
    پس از پایان پروژه خروجی با کیفیت و مد نظر کارفرما طبق درخواست او از طریق درخواست شده ارسال می گردد.
    اما لازم به ذکر می باشد پروژه های طراحی لوگو و طراحی قالب از این قاعده مستثنا هستند و فایل های ساختاری و لایه باز به کارفرما ارائه داده خواهد شد.

  • در صورت استفاده غیرمجاز دیگران از سفارش مشتریان،استودیو الماس مسئول می باشد؟

    در صورت عدم ثبت حق مالکیت معنوی سفارش در مراجع ذیربط ، استودیو الماس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از آثار ندارد.

  • آیا امکان پشیمانی بعد از ورود به اجرای سفارش میسر می باشد؟

    در صورت پشیمانی کارفرما در هر مرحله ای از اجرای پروژه تمامی هزینه ها با توجه به امور انجام شده تا آن مرحله از پرداختی او کسر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

رزرو نوبت طراحی