طراحی حرفه ای آنلاین لیبل برچسب استیکر ضمانت خدمات طراحی طراحان با تجربه و متخصص شرکت طراحی گرافیک
رفتن به فایل بعدی بازگشت به فایل قبلی

طراحی آنلاین انواع لیبل / برچسب

2 مورد

  • لیبل/برچسب

    200000 الی 400000 تومان

  • استیکر(برچسب شیشه)

    400000 تومان


قیمت ها با توجه به نوع و سطح طراحی متغیر می باشند.

رزرو نوبت طراحی
نمونه کار های لیبل برچسب معروف
طراحی آنلاین لیبل برچسب

لیبل/برچسب

برچسب ظریفی می باشد که به صورت یک تکه کاغذ ، پلیمر ، پارچه یا فلز که اطلاعاتی را در رابطه با محصول،آدرس،اسم و مشخصات فنی یا غیره را نمایش می دهد. این نوع برچسب ها معمولا بر روی محصولات ، بسته بندی ها و ... با اهداف زیبا سازی و اطلاع رسانی از هدف خاصی چاپ و نصب می گردند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    400000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    200000 تومان

آیکون چیست؟

آیکون یا آیکن یا نَقشَک یا شمایل (به انگلیسی : icon ) ، در مقوله نمایش رایانه‌ای، به یک تصویرنگار کوچک گفته می‌شود که به‌عنوان ابزاری برای کمک به کاربران در ناوبری در سیستم رایانه محسوب می‌شوند. آیکن‌ها به‌صورت نمادهایی هستند برای دسترسی سریع به یک نرم‌افزار، عملکرد، فایل داده، ... درون سیستم رایانه و تصاویر آن‌ها شبیه نشان های راهنمایی و رانندگی است.  

چرا از آیکون‌ها استفاده می‌کنیم؟

  از نظر تاریخی اولین مجموعه از آیکون‌های رایانه‌ای تقریبا 37 سال پیش تصویرسازی شدند. یک دانشمند علوم کامپیوتر، به نام David Canfield Smith و گرافیستی به نام Norman Lloyd Cox که در حال کار روی رابط کاربری گرافیکی Xerox Star 8010 بود، برای تسهیل تعامل کاربر با کامپیوتر ایده‌ای به ذهنشان رسید و به شکلی خلاقانه، نمادهایی گرافیکی طراحی کردند که تداعی‌گر اشیای دنیای واقعی بودند و کاربر می‌توانست بین این دو ارتباط برقرار کند. این، پایه و اساس ایجاد اولین زبان بصری رایج برای عصر دیجیتال بود. بعدها مایکروسافت و اپل از آیکون‌ها در سیستم عامل‌هایشان استفاده کردند و آن را ترویج دادند. از آن زمان تا به امروز که کامپیوترها به شکل وسیعی در محیط‌های کار مورد استفاده قرار می‌گیرند، از آیکون‌ها استفاده شده است و طراحان به سرعت دریافتند که می‌توانند از اشیاء متداولی که در جهان واقعی دیده می‌شوند، برای طراحی آیکون و استفاده از آن‌ها در رابط کاربری گرافیکی الهام بگیرند.  

- تسهیل‌کننده تعامل

  گرچه امروزه سیستم‌های کامپیوتری تغییراتی را از نظر ظاهری به خود دیده‌اند، عملکرد اصلی آن‌ها کماکان ثابت باقی مانده است، چون همچنان همان هدفی را که برای انجام آن طراحی شده‌اند، دنبال می‌کنند. اما در این میان تعامل ما با نرم‌افزارها بشدت آسان‌تر شده است. آیکون‌ها در آسان کردن این تعامل ما با کامپیوتر نقش مهمی داشته‌اند.  

- ازبین‌برنده موانع زبانی

  آیکون‌ها زبان بصری جهانی و فارغ از موانع زبانی هستند و به این دلیل است که توسط کاربران نقاط مختلف دنیا قابل درک هستند. بنابراین به جای پیدا کردن راهی برای انتقال یک مفهوم به دو شخص با دو زبان مختلف، می‌توانیم به راحتی یک نماد رایج پذیرفته شده را پیدا و استفاده کنیم. البته گاهی اوقات کاربران به مدت زمانی برای به خاطر سپردن یک نماد به جای اضافه کردن آن به دایره واژگان و زبان خود نیاز دارند. معمولا این موضوع در مورد مفاهیم و فناوری‌های جدیدی که نیاز است کاربران با آن آشنا شوند، صادق است. از طرف دیگر، در مقایسه با کلمات، تصاویر این توانایی را دارند که چشم ما را سریع‌تر و برای مدت زمان طولانی‌تری تحریک کنند. این بدان معنی است که کاربر، معنای پشت یک آیکون را سریع‌تر رمزگشایی می‌کند. تصور کنید که تعدادی نرم‌افزار پیچیده، با ابزارها و کاربردهای گوناگون دارید. اگر همه ابزارها با استفاده از متن به جای آیکون نشان داده شوند، چه وضعیتی ایجاد می‌شود؟ ممکن است پس از مدتی استفاده از آن نرم‌افزار، موقعیت برخی از ابزارهایش را بفهمید اما حفظ کردن تمامی گزینه‌ها و ابزارها به یک بارِ اضافه برای شما تبدیل و در نهایت باعث می‌شود از آن نرم‌افزار متنفر شوید.  

- چشم‌نواز اما تفکربرانگیز

  گذشته از بحث عملکرد و کارایی، آیکون‌ها به عنوان محرک‌هایی بصری رفتار می‌کنند که به منظور نمایش سریع‌تر یک مفهوم و انتقال آن به روشی که برای چشم خوشایندتر باشد، به کار می‌روند. به عنوان مثال، من ترجیح می‌دهم به صفحه نمایش به عنوان یکی از قفسه‌هایی که هنگام خرید در فروشگاه از کنار آن‌ها عبور می‌کنم، نگاه کنم؛ اگر محصولات به شکلی رنگارنگ و چشم‌نواز چیده شده باشند، توجه من فوراً به آن‌ها جلب می‌شود. حتی بعضی اوقات اگر به آن محصول احتیاج نداشته باشم هم، علاقه‌مند هستم که بدانم محتوای آن محصول چیست؟ در مورد آیکون‌ها نیز همین امر صادق است، هرچه ظاهر آیکون بهتر باشد، کاربر به خیره شدن به آن و سپس درگیری و تعامل با آن علاقمندتر می‌شود و این، دقیقاً همان کاری است که ما می‌خواهیم آیکون‌ها انجام دهند.  

تفاوت آیکون با عکس چیست؟

  عکس‌ها، دو نوع بیت‌مپی (متشکل از پیکسل‌ها) و وکتوری (متشکل از بردارها) هستند که به فرمت‌های (BMP ،PSD ،GIF ،JPEG ،WMF ...) قابل ذخیره‌اند. همه این فرمت‌ها دارای ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند بتوانیم عکس‌ها را در هر اندازه و رزولوشنی ذخیره و نگهداری کنیم اما آیکون‌ها با عکس‌ها متفاوتند و دارای اندازه‌های مشخص و استانداردی (معمولا کوچک) هستند و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها این است که ترنسپرنت (بدون پس‌زمینه) هستند و می‌توان از آن‌ها روی زمینه‌های مختلفی استفاده کرد.
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های لیبل استیکر شیشه معروف
طراحی آنلاین لیبل استیکر شیشه

استیکر(برچسب شیشه)

برچسب ظریفی می باشد که به صورت یک لایه پلاستیک یا کاغذ اطلاعاتی را در رابطه با کسب و کار ، محصول ، آدرس ، اسم و مشخصات فنی یا غیره را نمایش می دهد. این نوع برچسب ها معمولا بر روی شیشه های مد نظر در ابعاد گوناگون چاپ و نصب می گردند و جلوه ی زیبا و حرفه ای از موضوع خود به نمایش می گذارند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    400000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.

مراحل سفارش طراحی آنلاین


مراحل طراحی رزرو نوبت
مراحل طراحی تماس کارشناس
مراحل طراح پرداخت
مراحل طراح طراحی اولیه
مراحل طراح تایید طرح
مراحل طراح تحویل نهایی

قدم 1 - اخذ نوبت طراحی توسط کاربر

برای سفارش آنلاین این طراحی شما می بایست در بالای همین صفحه بر روی دکمه ( کلید ) رزرو نوبت طراحی کلیک نموده و پس از ثبت نام اولیه و پیش پرداخت تعرفه طراحی ، درخواست خود را در استودیو الماس ثبت نمائید.

قدم 2 - تماس کارشناس استودیو

بعداز رزرو نوبت طراحی در اسرع وقت تماس مستقیمی از طرف گروه کارشناسی استودیو با شما حاصل می شود تا تمامی اطلاعات کلیدی مد نظر از قبیل اهداف ، ایده ها ، متن ها ، سلیقه و دیگر عناوین مهم موجود در ذهن مشتری از سفارش ، برای یک طراحی اصولی و مطابق با خواسته او اخذ گردد.

قدم 3 - پرداخت فاکتور سفارش

بعداز دریافت تمامی اطلاعات سفارش و صدور فاکتور آن در حساب کاربری شما ، می بایست مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن وبسایت پرداخت نموده تا در اسرع وقت گروه طراح استودیو فعالیت بر سفارش شما را آغاز نمایند.

قدم 4 - پیش طراحی و ارائه نمونه اولیه

در این مرحله تمامی اطلاعات پیشنهادی سفارش شما در اختیار طراح گرافیک مجرب استودیو قرار خواهد گرفت و پس از آنالیز و بررسی های استراتژیک ، بنا به درخواست شما نمونه ای اولیه از سفارش بصورت اصولی پیش طراحی و از طریق فضای مجازی ( تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ایمیل ) ارائه و نمایش داده می شود تا در صورت وجود هرگونه مغایریت با خواسته ی شما تغییرات و ویرایش های مورد نظر اخذ گردیده و برای طرح نهایی لحاظ گردد.

قدم 5 - تایید طرح نهایی سفارش

در این مرحله پس از اعمال تمامی اصلاحیات و ویرایش های درخواستی ، نمونه نهایی طرح مطابق با خواسته ی مشتری تولید و نمایش داده می شود تا در صورت تایید نهایی به مرحله تحویل منتقل شود.

قدم 6 - تحویل طرح نهایی شما

در آخر پس از تایید طرح ، تمامی خروجی ها و فایل های اصلی سفارش با رعایت ملاحظات و رعایت حقوق معنوی کاربران استودیو از طریق روش مجازی مورد پسند عرضه و تقدیم می گردد.

پرسش ها و پاسخ

  • آیا رنگ لیبل یا استیکر طراحی شده با رنگ چاپی برابر خواهد بود؟

    قطعا بله.
    ما با تکیه بر دانش طراحی تمامی نکات کلیدی طراحی را مد نظر قرار می دهیم و رنگ های کاربردی را عینا با رنگ چاپی تنظیم می نماییم. البته لازم به ذکر می باشد در مرحله چاپ طرح ، دستگاه یا ماشین چاپ مورد استفاده کالیبره و تنظیم باشد تا طرح چاپ شده با طرح اصلی تماما برابر باشد.

  • منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه چیست؟

    منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه ، طرح های متنوعی هستند که برای انتخاب برترین و اظهار نظر نمونه منتخب به کارفرما یا صاحب سفارش ارائه داده میشود.

  • آیا تحویل فوری سفارش امکان پذیر است؟

    در صورت درخواست کارفرما برای اجرای فوری سفارش خود استودیو الماس با بهره گیری از طرح فوریت اجرای الماس نسبت به تکمیل پروژه اقدام خواهد نمود.

  • آیا در هر زمانی میتوان نسبت به بازطراحی و اصلاح سفارش اقدام نمود؟

    بله در صورت امکان به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

  • چرا تعرفه های خدمات در سطوح های مختلف متفاوت است؟

    تعرفه خدمات به چند عامل بستگی دارد:
    اولین عامل، اصالت یا کپی بودن یک طرح است. طرح های کپی یا طرح های آماده اصولا ارزان قیمت هستند. تعرفه طرح های اصیل بدلیل طراحی انحصاری و ایده پردازی اختصاصی ، قیمتشان معمولا بالاتر می باشد.
    دومین عامل تعداد ویرایش های در نظر گرفته شده برای هر سطح می باشد.
    سومین عامل نیز مدت زمان اجرای پروژه نسبت به سطح پروژه می باشد.

  • آیا کارفرما می تواند در مراحل اجرای سفارش نظر دهد؟

    ما در استودیو الماس هدف نهایی خود را رضایت مشتریانمان می دانیم ، بی تردید طبق روال در نظر گرفته شده از سوی مدیریت استودیو تمامی نظرات ، سلایق و تفکرات کارفرما در همه ی مراحل پروژه دخیل و از آنها به شکل مستقیم استفاده می گردد.

  • نظرات ، تفکرات ، اهداف ، سلایق و درخواست های کارفرما چگونه در نظر گرفته می شود؟

    طبق توضیحات ارائه شده در مراحل سفارش استودیو الماس ، بعد از رزرو نوبت طی تماس تلفنی یا از طریق فرم های آنلاین تمامی نظرات و ایده های کارفرما طبق پرسشنامه ی تنظیم شده در بند های گوناگون اخذ می گردد و برای کارگروه اجرایی در جهت تطبیق اطلاعات طرح ارسال می گردد.

  • از عدم کپی بودن طرح های نهایی ارائه شده توسط استودیو الماس چگونه اطمینان حاصل کنیم؟

    با توجه به ضمانت اجرا و تضمین اثر تمامی سفارشات در سطوح 1 و 2 خدمات استودیو الماس می توانید اطمینان حاصل کنید هیچگونه کپی برداری در روند کار وارد نمی باشد و در صورت رویت چنین خطایی طبق قرارداد فی مابین عواقب در نظر گرفته شده متوجه استودیو الماس خواهد بود.

  • در صورت وجود ابهام و هرگونه سوال در خصوص ثبت سفارش از چه طریقی اقدام کنم؟

    راه های ارتباطی مستقیم استودیو الماس برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر شبانه روز فعال و آماده ی خدمت رسانی می باشند. شما از طریق راه های متعددی که در صفحه ارتباط باما قرار گرفته می توانید برای هرگونه ارتباطی از قبیل شبکه های اجتماعی ، تلفن تماس ، شماره های موبایل و... اقدام فرمایید.

  • آیا فایل لایه باز خدمات به کارفرما ارائه خواهد شد؟

    خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی در زمینه طراحی و تولید محتوا در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از حق مالکیت معنوی طراح ، عدم ارائه فایل اصلی لایه باز یا همان چهارچوب اصلی تولید محتوا به کارفرما یا افراد دیگر می باشد.
    پس از پایان پروژه خروجی با کیفیت و مد نظر کارفرما طبق درخواست او از طریق درخواست شده ارسال می گردد.
    اما لازم به ذکر می باشد پروژه های طراحی لوگو و طراحی قالب از این قاعده مستثنا هستند و فایل های ساختاری و لایه باز به کارفرما ارائه داده خواهد شد.

  • در صورت استفاده غیرمجاز دیگران از سفارش مشتریان،استودیو الماس مسئول می باشد؟

    در صورت عدم ثبت حق مالکیت معنوی سفارش در مراجع ذیربط ، استودیو الماس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از آثار ندارد.

  • آیا امکان پشیمانی بعد از ورود به اجرای سفارش میسر می باشد؟

    در صورت پشیمانی کارفرما در هر مرحله ای از اجرای پروژه تمامی هزینه ها با توجه به امور انجام شده تا آن مرحله از پرداختی او کسر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

رزرو نوبت طراحی