هزینه طراحی انواع رابط کاربری

3 مورد

  • لوگو نوشتاری

    200،000 الی 2،000،000 تومان

  • لوگو تصویری

    300،000 الی 3،000،000 تومان

  • لوگو ترکیبی

    400،000 الی 4،000،000 تومان


قیمت ها با توجه به نوع رابط کاربری و سطح طراحی متغیر می باشند.

رزرو نوبت طراحی

لوگو نوشتاری

عنصری گرافیکی از علائم نوشتاری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده است.
لوگو نوشتاری طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز نمایان می کند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 3 پیش طرح تعداد ویرایش 6 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری
  • سطح 2

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه امکان الگو برداری از دیگر طرح ها تحویل در زمان معین شده
  • سطح 3

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده

لوگو به عنوان نماد منحصر به فرد شرکت ، تنها نشانی است که می تواند معرف همه چیز شرکت یا سازمان یا فعالیت شما باشد ، استفاده از یک آرم یا لوگو امروزه برای هر شخص یا شرکتی امری مهم به حساب می آید و افراد با دیدن لوگوی شرکت در هر جا بدون داشتن حتی یک جمله تبلیغاتی یا معرف به یاد زمینه فعالیت این شرکت می افتند.
استفاده کردن از لوگو نسبت به یک شعار یا جمله تبلیغاتی، فضای کمتری می گیرد.
لوگو در هر مکانی که اسمی از ما برده شود استفاده می شود در سربرگ ها ، کارت ویزیت ، سررسید ها و سایر مکان های تبلیغاتی .
بعضی از طراحان لوگو این نکته را در نظر نمیگیرند و فقط لوگو را طوری طراحی میکنند که آن را بتوان در کامپیوتر مشاهده کرد و زیبایی آن فقط به رنگ آن بستگی دارد در صورتی که این یک ضعف در طراحی به حساب می آید لوگو ای استاندارد طراحی می شود که بتوان در تمام مکان هایی که به آن اشاره شد زیبایی خود را داشته باشد و مفهوم خود را برساند.

- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد و کاربران اجازه ی دخالت در امور و مراحل طراحی را ندارند .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- در صورت پشیمانی مشتری بعد از رزرو نوبت طراحی ، تنها 50% از مبلغ پرداختی عودت می یابد .

لوگو تصویری

عنصری گرافیکی از علائم تصویری است به‌طوری که با سبک اشکال یا فرم خاصی تنظیم شده است.
لوگو تصویری طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز نمایان می کند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 3 پیش طرح تعداد ویرایش 6 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری
  • سطح 2

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه امکان الگو برداری از دیگر طرح ها تحویل در زمان معین شده
  • سطح 3

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده

لوگو به عنوان نماد منحصر به فرد شرکت ، تنها نشانی است که می تواند معرف همه چیز شرکت یا سازمان یا فعالیت شما باشد ، استفاده از یک آرم یا لوگو امروزه برای هر شخص یا شرکتی امری مهم به حساب می آید و افراد با دیدن لوگوی شرکت در هر جا بدون داشتن حتی یک جمله تبلیغاتی یا معرف به یاد زمینه فعالیت این شرکت می افتند.
استفاده کردن از لوگو نسبت به یک شعار یا جمله تبلیغاتی، فضای کمتری می گیرد.
لوگو در هر مکانی که اسمی از ما برده شود استفاده می شود در سربرگ ها ، کارت ویزیت ، سررسید ها و سایر مکان های تبلیغاتی .
بعضی از طراحان لوگو این نکته را در نظر نمیگیرند و فقط لوگو را طوری طراحی میکنند که آن را بتوان در کامپیوتر مشاهده کرد و زیبایی آن فقط به رنگ آن بستگی دارد در صورتی که این یک ضعف در طراحی به حساب می آید لوگو ای استاندارد طراحی می شود که بتوان در تمام مکان هایی که به آن اشاره شد زیبایی خود را داشته باشد و مفهوم خود را برساند.

- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد و کاربران اجازه ی دخالت در امور و مراحل طراحی را ندارند .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- در صورت پشیمانی مشتری بعد از رزرو نوبت طراحی ، تنها 50% از مبلغ پرداختی عودت می یابد .

لوگو ترکیبی

عنصری گرافیکی از علائم نوشتاری و تصویری است به‌طوری که با سبک حروف و اشکال تصویری خاصی تنظیم شده است.
لوگو ترکیبی طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز نمایان می کند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 3 پیش طرح تعداد ویرایش 6 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری
  • سطح 2

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده
  • سطح 3

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه امکان الگو برداری واستفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده

لوگو به عنوان نماد منحصر به فرد شرکت ، تنها نشانی است که می تواند معرف همه چیز شرکت یا سازمان یا فعالیت شما باشد ، استفاده از یک آرم یا لوگو امروزه برای هر شخص یا شرکتی امری مهم به حساب می آید و افراد با دیدن لوگوی شرکت در هر جا بدون داشتن حتی یک جمله تبلیغاتی یا معرف به یاد زمینه فعالیت این شرکت می افتند.
استفاده کردن از لوگو نسبت به یک شعار یا جمله تبلیغاتی، فضای کمتری می گیرد.
لوگو در هر مکانی که اسمی از ما برده شود استفاده می شود در سربرگ ها ، کارت ویزیت ، سررسید ها و سایر مکان های تبلیغاتی .
بعضی از طراحان لوگو این نکته را در نظر نمیگیرند و فقط لوگو را طوری طراحی میکنند که آن را بتوان در کامپیوتر مشاهده کرد و زیبایی آن فقط به رنگ آن بستگی دارد در صورتی که این یک ضعف در طراحی به حساب می آید لوگو ای استاندارد طراحی می شود که بتوان در تمام مکان هایی که به آن اشاره شد زیبایی خود را داشته باشد و مفهوم خود را برساند.

- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد و کاربران اجازه ی دخالت در امور و مراحل طراحی را ندارند .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- در صورت پشیمانی مشتری بعد از رزرو نوبت طراحی ، تنها 50% از مبلغ پرداختی عودت می یابد .

مراحل سفارش طراحی آنلاین


مراحل طراحی رزرو نوبت
مراحل طراحی تماس کارشناس
مراحل طراح پرداخت
مراحل طراح طراحی اولیه
مراحل طراح تایید طرح
مراحل طراح تحویل نهایی

قدم 1 - اخذ نوبت طراحی توسط کاربر

برای سفارش آنلاین این طراحی شما می بایست در بالای همین صفحه بر روی دکمه ( کلید ) رزرو نوبت طراحی کلیک نموده و پس از ثبت نام اولیه و پیش پرداخت تعرفه طراحی ، درخواست خود را در استودیو الماس ثبت نمائید.

قدم 2 - تماس کارشناس استودیو

بعداز رزرو نوبت طراحی در اسرع وقت تماس مستقیمی از طرف گروه کارشناسی استودیو با شما حاصل می شود تا تمامی اطلاعات کلیدی مد نظر از قبیل اهداف ، ایده ها ، متن ها ، سلیقه و دیگر عناوین مهم موجود در ذهن مشتری از سفارش ، برای یک طراحی اصولی و مطابق با خواسته او اخذ گردد.

قدم 3 - پرداخت فاکتور سفارش

بعداز دریافت تمامی اطلاعات سفارش و صدور فاکتور آن در حساب کاربری شما ، می بایست مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن وبسایت پرداخت نموده تا در اسرع وقت گروه طراح استودیو فعالیت بر سفارش شما را آغاز نمایند.

قدم 4 - پیش طراحی و ارائه نمونه اولیه

در این مرحله تمامی اطلاعات پیشنهادی سفارش شما در اختیار طراح گرافیک مجرب استودیو قرار خواهد گرفت و پس از آنالیز و بررسی های استراتژیک ، بنا به درخواست شما نمونه ای اولیه از سفارش بصورت اصولی پیش طراحی و از طریق فضای مجازی ( تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ایمیل ) ارائه و نمایش داده می شود تا در صورت وجود هرگونه مغایریت با خواسته ی شما تغییرات و ویرایش های مورد نظر اخذ گردیده و برای طرح نهایی لحاظ گردد.

قدم 5 - تایید طرح نهایی سفارش

در این مرحله پس از اعمال تمامی اصلاحیات و ویرایش های درخواستی ، نمونه نهایی طرح مطابق با خواسته ی مشتری تولید و نمایش داده می شود تا در صورت تایید نهایی به مرحله تحویل منتقل شود.

قدم 6 - تحویل طرح نهایی شما

در آخر پس از تایید طرح ، تمامی خروجی ها و فایل های اصلی سفارش با رعایت ملاحظات و رعایت حقوق معنوی کاربران استودیو از طریق روش مجازی مورد پسند عرضه و تقدیم می گردد.

نظر مشتریان

  • 13:45 1400/02/25

    سید امیر مجتبی احمدپور

    در صفحه «درباره ما» سایت آدیداس شما به یک سفر گرافیکی توسط تاریخچه شرکت می‌روید. این یک روش بسیار خوب و منحصر به فرد است که به افراد آنچه را که شرکت انجام می‌دهد

  • 13:45 1400/02/25

    صفحه علمی افکار غنی

    در صفحه «درباره ما» سایت آدیداس شما به یک سفر گرافیکی توسط تاریخچه شرکت می‌روید. این یک روش بسیار خوب و منحصر به فرد است که به افراد آنچه را که شرکت انجام می‌دهد

  • 13:45 1400/02/25

    صفحه علمی افکار غنی

    در صفحه «درباره ما» سایت آدیداس شما به یک سفر گرافیکی توسط تاریخچه شرکت می‌روید. این یک روش بسیار خوب و منحصر به فرد است که به افراد آنچه را که شرکت انجام می‌دهد

پرسش ها و پاسخ

  • آیا کارفرما می تواند در مراحل طراحی نظر دهد؟

    از این رو یک گرافیک فوق العاده می‌تواند یک تجربه کاربری باور نکردنی را منجر شود. اگر می‌خواهید اینکار را انجام دهید پیشنهاد می‌شود که تنها در بخشی از صفحه و نه در کل صفحه استفاده کنید؛ به این دلیل که ممکن است در زمانیکه شما به دنبال اسکن اطلاعات به طور سریع هستید آزار دهنده باشد..

  • آیا تحویل فوری طرح امکان پذیر است؟

    از این رو یک گرافیک فوق العاده می‌تواند یک تجربه کاربری باور نکردنی را منجر شود. اگر می‌خواهید اینکار را انجام دهید پیشنهاد می‌شود که تنها در بخشی از صفحه و نه در کل صفحه استفاده کنید؛ به این دلیل که ممکن است در زمانیکه شما به دنبال اسکن اطلاعات به طور سریع هستید آزار دهنده باشد..

  • آیا در هر زمانی میتوان نسبت به بازطراحی و اصلاح طرح اقدام نمود؟

    از این رو یک گرافیک فوق العاده می‌تواند یک تجربه کاربری باور نکردنی را منجر شود. اگر می‌خواهید اینکار را انجام دهید پیشنهاد می‌شود که تنها در بخشی از صفحه و نه در کل صفحه استفاده کنید؛ به این دلیل که ممکن است در زمانیکه شما به دنبال اسکن اطلاعات به طور سریع هستید آزار دهنده باشد..

  • در صورت استفاده غیرمجاز از طرح سفارشی استودیو الماس مسئول می باشد؟

    از این رو یک گرافیک فوق العاده می‌تواند یک تجربه کاربری باور نکردنی را منجر شود. اگر می‌خواهید اینکار را انجام دهید پیشنهاد می‌شود که تنها در بخشی از صفحه و نه در کل صفحه استفاده کنید؛ به این دلیل که ممکن است در زمانیکه شما به دنبال اسکن اطلاعات به طور سریع هستید آزار دهنده باشد..

  • آیا امکان پشیمانی بعد از اجرای طراحی می باشد؟

    از این رو یک گرافیک فوق العاده می‌تواند یک تجربه کاربری باور نکردنی را منجر شود. اگر می‌خواهید اینکار را انجام دهید پیشنهاد می‌شود که تنها در بخشی از صفحه و نه در کل صفحه استفاده کنید؛ به این دلیل که ممکن است در زمانیکه شما به دنبال اسکن اطلاعات به طور سریع هستید آزار دهنده باشد..