طراحی آنلاین انواع اینفوگرافیک
5 مورد
-
اینفوگرافیک تبلیغاتی
700000 تومان
-
اینفوگرافیک علت و معلول
600000 تومان
-
اینفوگرافیک زمانی
600000 تومان
-
اینفوگرافیک کمی
600000 تومان
-
اینفوگرافیک جهت
600000 تومان
قیمت ها با توجه به نوع و سطح طراحی متغیر می باشند.
رزرو نوبت طراحیاینفوگرافیک تبلیغاتی
به منظور انتقال اطلاعات به همه کارمندان و بازدید کنندگان از اینفوگرافیک محصولات در تابلو آگهی کارخانهها، دفاتر، شرکتهای بزرگ و... استفاده میشود. ترکیب تصاویر با دادهها، موجب کم شدن فضای اطلاعات و افزایش درک مخاطبان میشود.
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر700000 تومان
اینفوگرافیک چیست ؟
اینفوگرافیک (به انگلیسی : Infographic)، اطلاعنگاشت یا گرافیک اطلاعرسان به نمایش دادهها با استفاده از چند نمودار و شکل در قالب یک تصویر گفته میشود. اطلاعنگاشتها نمایشگران تصویری اطلاعات و دادهها هستند. شاید بتوان اطلاعنگاشتها را قدیمیترین ابزار برقراری ارتباط بشر خواند. استفاده از اطلاعنگاشت باعث میشود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد. اینفوگرافیک یا داسویر بیان دیداری چکیده یک موضوع یا مطلب به شکل عکس، نمودار، اتصالات است و عدهای اینفوگرافیک را نوعی نقشه مفهومی میدانند که از این طریق ارتباط بین مفاهیم به زبان سادهتر و به شکل بصری نمایش داده میشود. اینفوگرافیک نگاره متن به شکل تصویر است. در اکثر اوقات موارد استفاده از این نگارهها در جایگاههایی است که نیاز به توضیح ساده یا سریع دادهها احساس گردد، برای مثال نقشهها، علائم و تابلوها، پوسترهای آموزشی و روزنامهها از جمله کاربردهای آنها هستند. همچنین ریاضیدانان و متخصصان آمار و کامپیوتر نیز از این ابزار برای به تصویر کشیدن مفاهیم پیچیده بهره میبرند. یک اطلاعنگاشت کامل افزون بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را به بیننده میرساند، دربرگیرنده جزئیات کلیدی موضوع برای دریافت بیشتر هست. استفاده از اطلاعنگاشتها باعث میشود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد.چهار بخش اصلی برای استفاده موثر از اینفوگرافیک
۱. انتخاب موضوع مناسب
- موضوعی را انتخاب کنید که مردم (یا مخاطبان هدف شما) به آن علاقه مند هستند. - یک موضوع پیچیده را با کمک اینفوگرافیک ساده سازی کنید. - از روندهای بازار و جامعه مخاطبتان اینفوگرافیک بسازید.۲. تحقیق و جمع آوری اطلاعات
برای تهیه یک اینفوگرافیک با کیفیت، ابتدا باید اطلاعات مرتبط با موضوع را جمع آوری کنید. می توانید از اطلاعات آماری مرتبط، عکس ها و چارت ها و نمودارهای مختلف استفاده کنید. نکته مهم این است که اگر اطلاعات را از جایی برداشت می کنید، حتما منبع آن را ذکر کنید. بر خلاف آنچه فکر می کنید، ذکر منبع در اطلاعات و محتوای شرکت شما می تواند نشان دهنده موثق و تحقیقی بودن اطلاعاتباشد ضمن اینکه امانت داری و صداقت خود را نیز نمایان می کنید.
اینفوگرافیک شما باید حاوی یک پیام باشد، پس آن را دقیق و درست ارائه کنید. بهتر است این پیام در عنوان به گونه ای زیرکانه ارائه شود. حتما از کلمات کلیدی در عنوان اینفوگرافی خود استفاده کنید.
۳. تهیه اینفوگرافیک( بصری سازی داده و اطلاعات)
برای ایجاد اینفوگرافیک می توانید آن را به یک شرکت تخصصی در حوزه طراحی اینفوگرافیک برون سپاری کنید یا خودتان آن را طراحی کنید.۴. توزیع آن در کانال های موثر
برای توزیع و رساندن محتوای اینفوگرافیک خود به مخاطب، بهتر است ابتدا آن را روی وبلاگ یا وب سایت خود بگذارید، سپس آن را رویرسانه های اجتماعی پست کنید. با این روش ترافیک را به سایت خود می برید. همچنین می توانید از روی آن یک ویدیو تهیه کنید و روی سایتهای به اشتراک گذاری ویدیو ارسال کنید.تأثیر اینفوگرافیک در سئو و برندینگ
تأثیر اینفوگرافیک بر روی سئو و برندینگ غیر قابل انکار می باشد وقتی یک محتوای اینفوگرافیک بسازید در نتیجه مردم نیز شما را بیشتر می بینند و در صورت جذاب بودن طرح آن در نتیجه مخاطبان بیشتری را جذب می کنید و بیشتر دید می شود، بیشتر دیده شدن محتوای شما عملاً در برندینگ شما تأثیر دارد. جدول ها و آمار و شکل ها یا اینفوگرافی هایی که در بستر اینترنت بیشتر دیده می شوند، به نوعی به محبوبیت شما کمک می کنند و اگر در حوزه طراحی سایت و سئو پیش زمینه و اطلاعاتی دارید باید بدانید که اگر کاربری به دلیل اینفوگرافیک جذاب سایت شما بیشتر در سایت باقی بماند، عملاً به گوگل می فهمانید که سایت شما از دید کاربران دارای محبوبیت فراوانی است و باعث کاهش رتبه شما در گوگل و افزایش ترافیک سایت شما می شود که این خود تأثیر مثبتی در سئوی سایت شما دارد.جمع بندی
در کل اینفوگرافیک ها تصاویری هستند که میتوانیم با استفاده از آن اطلاعات زیادی را به صورت ساده و مصور در کمترین زمان به مخاطبان انتقال دهیم که یکی از بهترین روش های تولید محتوا بعد از محتوای ویدیویی است اما به نسبت عکس های ساده، مورد توجه مخاطبان بیشتری است. یک اینفوگرافیک خوب و جذاب، می تواند در محتواهای ما جلوه خاصی ایجاد کند. انتخاب عنوان جذاب و همچنین ساخت اینفوگرافیک های سریالی تأثیر به سزایی در برندینگ و سئوی سایت دارد. یکی از بهترین انواع تولید محتوا برای بالا بردن میزان ترافیک وبسایت خود در موتور های جستجو، تولید محتوای اینفوگرافی است. بیشتر مردم به تصویر جذب می شوند، پس مصور سازی اطلاعات ضمن آنکه موجب خسته شدن مخاطب از خواندن آنها نمی شود بلکه اگر تصویر جذابیت بصری بالایی داشته باشد موجب می شود تا اینفوگرافیک شما به صورت ویروسی در بین کاربران پخش شود. اگر در یک تصویر نوشته ای به طور هنرمندانه گنجانده شود که توجه ما را به خود جلب کند ما نیز از آن استقبال کرده و دنبال کننده یا شاید به نوعی طرفدار آن محتوا شویم.- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
اینفوگرافیک علت و معلول
در این نوع کار گرافیکی توضیح روابط عِلی بین مراحل مختلف فیزیکی یا مفهومی متن در جریان است. به عنوان مثال برای بررسی رکود اقتصادی در کشور و یا تناسب بین صادرات و واردات میتوان از این اینفوگرافیک استفاده کرد.
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر600000 تومان
- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
اینفوگرافیک زمانی
اینفوگرافیک زمانی که یک رویداد یا فرآیند در یک زمان خاص اتفاق افتاده باشد را توضیح میدهد.معمولاً این اینفوگرافیک ها با نمودارها نشان داده میشوند، رشد فروش خودرو در بازهی زمانی ده ساله میتواند نمونهای از این طراحی باشد.
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر600000 تومان
- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
اینفوگرافیک کمی
اینفوگرافیک کمی مجموعه تصاویری است که در آن دادههای آماری با سرعت و وضوح به خوانندگان را انتقال پیدا میکند. در این روش از نمودارها، نقشهها، لیستها و.. استفاده میشود و سعی میشود در این نوع از اینفوگرافی دادهها به خوبی دسته بندی و طبقه بندی شوند تا مخاطب از حجم اطلاعات گیج نشود.
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر600000 تومان
- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
اینفوگرافیک جهت
علامتهای راهنمایی و رانندگی جزو این نوع اینفوگرافی قرار میگیرند، در این نوع از اینفوگرافیک از حرکت، اعداد، نمادها، آیکونها، نمودارها، جداول، نمودارها، فلش و ... برای برقراری ارتباط میان دادهها استفاده میشود. وجود علامتهای از پیش تعریف شده و آشنا با ذهن مخاطب جزو ملزومات این نوع اینفوگرافیک ها است. مانند مقیاسهای موجود در نقشهها، علامتهای راهنمایی و رانندگی در خیابانها و...
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر600000 تومان
- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
مراحل سفارش طراحی آنلاین
قدم 1 - اخذ نوبت طراحی توسط کاربر
برای سفارش آنلاین این طراحی شما می بایست در بالای همین صفحه بر روی دکمه ( کلید ) رزرو نوبت طراحی کلیک نموده و پس از ثبت نام اولیه و پیش پرداخت تعرفه طراحی ، درخواست خود را در استودیو الماس ثبت نمائید.
قدم 2 - تماس کارشناس استودیو
بعداز رزرو نوبت طراحی در اسرع وقت تماس مستقیمی از طرف گروه کارشناسی استودیو با شما حاصل می شود تا تمامی اطلاعات کلیدی مد نظر از قبیل اهداف ، ایده ها ، متن ها ، سلیقه و دیگر عناوین مهم موجود در ذهن مشتری از سفارش ، برای یک طراحی اصولی و مطابق با خواسته او اخذ گردد.
قدم 3 - پرداخت فاکتور سفارش
بعداز دریافت تمامی اطلاعات سفارش و صدور فاکتور آن در حساب کاربری شما ، می بایست مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن وبسایت پرداخت نموده تا در اسرع وقت گروه طراح استودیو فعالیت بر سفارش شما را آغاز نمایند.
قدم 4 - پیش طراحی و ارائه نمونه اولیه
در این مرحله تمامی اطلاعات پیشنهادی سفارش شما در اختیار طراح گرافیک مجرب استودیو قرار خواهد گرفت و پس از آنالیز و بررسی های استراتژیک ، بنا به درخواست شما نمونه ای اولیه از سفارش بصورت اصولی پیش طراحی و از طریق فضای مجازی ( تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ایمیل ) ارائه و نمایش داده می شود تا در صورت وجود هرگونه مغایریت با خواسته ی شما تغییرات و ویرایش های مورد نظر اخذ گردیده و برای طرح نهایی لحاظ گردد.
قدم 5 - تایید طرح نهایی سفارش
در این مرحله پس از اعمال تمامی اصلاحیات و ویرایش های درخواستی ، نمونه نهایی طرح مطابق با خواسته ی مشتری تولید و نمایش داده می شود تا در صورت تایید نهایی به مرحله تحویل منتقل شود.
قدم 6 - تحویل طرح نهایی شما
در آخر پس از تایید طرح ، تمامی خروجی ها و فایل های اصلی سفارش با رعایت ملاحظات و رعایت حقوق معنوی کاربران استودیو از طریق روش مجازی مورد پسند عرضه و تقدیم می گردد.
نمونه کارهای اینفوگرافیک
پرسش ها و پاسخ
-
آیا رنگ اینفوگرافیک طراحی شده با رنگ چاپی برابر خواهد بود؟
قطعا بله.
ما با تکیه بر دانش طراحی تمامی نکات کلیدی طراحی را مد نظر قرار می دهیم و رنگ های کاربردی را عینا با رنگ چاپی تنظیم می نماییم. البته لازم به ذکر می باشد در مرحله چاپ طرح ، دستگاه یا ماشین چاپ مورد استفاده کالیبره و تنظیم باشد تا طرح چاپ شده با طرح اصلی تماما برابر باشد. -
منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه چیست؟
منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه ، طرح های متنوعی هستند که برای انتخاب برترین و اظهار نظر نمونه منتخب به کارفرما یا صاحب سفارش ارائه داده میشود.
-
آیا تحویل فوری سفارش امکان پذیر است؟
در صورت درخواست کارفرما برای اجرای فوری سفارش خود استودیو الماس با بهره گیری از طرح فوریت اجرای الماس نسبت به تکمیل پروژه اقدام خواهد نمود.
-
آیا در هر زمانی میتوان نسبت به بازطراحی و اصلاح سفارش اقدام نمود؟
بله در صورت امکان به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
-
چرا تعرفه های خدمات در سطوح های مختلف متفاوت است؟
تعرفه خدمات به چند عامل بستگی دارد:
اولین عامل، اصالت یا کپی بودن یک طرح است. طرح های کپی یا طرح های آماده اصولا ارزان قیمت هستند. تعرفه طرح های اصیل بدلیل طراحی انحصاری و ایده پردازی اختصاصی ، قیمتشان معمولا بالاتر می باشد.
دومین عامل تعداد ویرایش های در نظر گرفته شده برای هر سطح می باشد.
سومین عامل نیز مدت زمان اجرای پروژه نسبت به سطح پروژه می باشد. -
آیا کارفرما می تواند در مراحل اجرای سفارش نظر دهد؟
ما در استودیو الماس هدف نهایی خود را رضایت مشتریانمان می دانیم ، بی تردید طبق روال در نظر گرفته شده از سوی مدیریت استودیو تمامی نظرات ، سلایق و تفکرات کارفرما در همه ی مراحل پروژه دخیل و از آنها به شکل مستقیم استفاده می گردد.
-
نظرات ، تفکرات ، اهداف ، سلایق و درخواست های کارفرما چگونه در نظر گرفته می شود؟
طبق توضیحات ارائه شده در مراحل سفارش استودیو الماس ، بعد از رزرو نوبت طی تماس تلفنی یا از طریق فرم های آنلاین تمامی نظرات و ایده های کارفرما طبق پرسشنامه ی تنظیم شده در بند های گوناگون اخذ می گردد و برای کارگروه اجرایی در جهت تطبیق اطلاعات طرح ارسال می گردد.
-
از عدم کپی بودن طرح های نهایی ارائه شده توسط استودیو الماس چگونه اطمینان حاصل کنیم؟
با توجه به ضمانت اجرا و تضمین اثر تمامی سفارشات در سطوح 1 و 2 خدمات استودیو الماس می توانید اطمینان حاصل کنید هیچگونه کپی برداری در روند کار وارد نمی باشد و در صورت رویت چنین خطایی طبق قرارداد فی مابین عواقب در نظر گرفته شده متوجه استودیو الماس خواهد بود.
-
در صورت وجود ابهام و هرگونه سوال در خصوص ثبت سفارش از چه طریقی اقدام کنم؟
راه های ارتباطی مستقیم استودیو الماس برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر شبانه روز فعال و آماده ی خدمت رسانی می باشند. شما از طریق راه های متعددی که در صفحه ارتباط باما قرار گرفته می توانید برای هرگونه ارتباطی از قبیل شبکه های اجتماعی ، تلفن تماس ، شماره های موبایل و... اقدام فرمایید.
-
آیا فایل لایه باز خدمات به کارفرما ارائه خواهد شد؟
خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی در زمینه طراحی و تولید محتوا در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از حق مالکیت معنوی طراح ، عدم ارائه فایل اصلی لایه باز یا همان چهارچوب اصلی تولید محتوا به کارفرما یا افراد دیگر می باشد.
پس از پایان پروژه خروجی با کیفیت و مد نظر کارفرما طبق درخواست او از طریق درخواست شده ارسال می گردد.
اما لازم به ذکر می باشد پروژه های طراحی لوگو و طراحی قالب از این قاعده مستثنا هستند و فایل های ساختاری و لایه باز به کارفرما ارائه داده خواهد شد. -
در صورت استفاده غیرمجاز دیگران از سفارش مشتریان،استودیو الماس مسئول می باشد؟
در صورت عدم ثبت حق مالکیت معنوی سفارش در مراجع ذیربط ، استودیو الماس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از آثار ندارد.
-
آیا امکان پشیمانی بعد از ورود به اجرای سفارش میسر می باشد؟
در صورت پشیمانی کارفرما در هر مرحله ای از اجرای پروژه تمامی هزینه ها با توجه به امور انجام شده تا آن مرحله از پرداختی او کسر می گردد.