طراحی آنلاین انواع لوگو
3 مورد
-
لوگو نوشتاری
300000 الی 2000000 تومان
-
لوگو تصویری
500000 الی 3000000 تومان
-
لوگو ترکیبی
600000 الی 5000000 تومان
قیمت ها با توجه به نوع و سطح طراحی متغیر می باشند.
رزرو نوبت طراحیطراحی لوگو نوشتاری
لوگوی نوشتاری یک طرح تزئینی است که از ترکیب یک یا
چند حرف برای ایجاد یک نماد واحد
ساخته شده است. لوگوهای نوشتاری معمولاً برای نشان
دادن حروف اول یک شخص یا کسب و کار استفاده می شوند
و هویت یک شرکت را به نوشتاری چشم نواز تبدیل می کند.
به عبارت دیگر ، لوگو نوشتاری طرحی ملموس و متمایز
برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است
که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگیها
و هویت یک سازمان یا کالا را به صورت متن نمایان می کند.
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 2 پیش طرح
تعداد ویرایش 4 مرتبه
تمامی المان ها اختصاصی
تحویل فوری
ضمانت اجرا و تضمین اثر
2000000 تومان
-
سطح 2
ارائه 1 پیش طرح
تعداد ویرایش 2 مرتبه
تمامی المان ها اختصاصی
تحویل در زمان معین شده
ضمانت اجرا و تضمین اثر
1500000 تومان
-
سطح 3
ارائه 1 پیش طرح
تعداد ویرایش 1 مرتبه
امکان استفاده از متریال آماده
تحویل در زمان معین شده
ضمانت اجرا
300000 تومان
طراحی لوگو چیست و چه کاربردی دارد؟
قبل از دانستن این موضوع که طراحی آنلاین لوگو چیست و چه مزیت و کاربردی دارد می بایست به معنا و مفهوم کلید واژه لوگو ، نشان یا همان آرم پی ببریم و بدانیم که دی ان ای(DNA) و کاربرد این عنصر کاربردی در تجارت و موفقیت چیست و چه تاثیراتی بر این عوامل دارد.
لذا از شما درخواست می شود جهت سفارش طراحی لوگو کسب و کار یا برند خود کمی صبر کنید و با شناختی دقیق تر که در ادامه کسب خواهید کرد اقدام به تصمیم در مورد نوع لوگو و ظاهر نهایی آن بنمایید تا بتوانید نهایت بهره را از این امر مهم ببرید.
لوگو چیست و چرا هر کسب و کار یا برندی به یک لوگو نیاز دارد؟
لوگو به عنوان نماد منحصر به فرد شرکت ، سازمان و برند تنها نشانی است که می تواند معرف همه چیز شرکت یا سازمان یا فعالیت شما باشد ، استفاده از یک آرم یا لوگو امروزه برای هر شخص یا شرکتی امری ضروری به حساب می آید و افراد با دیدن لوگوی شرکت در هر جا بدون داشتن حتی یک جمله تبلیغاتی یا معرف به یاد زمینه فعالیت این شرکت می افتند. استفاده کردن از لوگو نسبت به یک شعار یا جمله تبلیغاتی، فضای کمتری می گیرد. یک لوگو موثر معنی دارد ، به شرکت اعتبار بیشتری می بخشد و آن را حرفه ای تر جلوه می دهد همچنین لوگوها برای کمک به برجسته شدن یک برند در میان رقبا و ایجاد اعتماد میان مصرف کنندگان ضروری هستند. یک لوگوی عالی متمایز ، مناسب ، کاربردی و گرافیکی معمولا به شکلی ساده است که میبایست پیام مورد نظر را منتقل کند.
لوگو در هر مکانی که اسمی از ما برده شود استفاده می شود در سربرگ ها ، کارت ویزیت ، سررسید ها و سایر مکان های تبلیغاتی . بعضی از طراحان لوگو این نکته را در نظر نمیگیرند و فقط لوگو را طوری طراحی میکنند که آن را بتوان در کامپیوتر مشاهده کرد و زیبایی آن فقط به رنگ آن بستگی دارد در صورتی که این یک ضعف در طراحی به حساب می آید لوگو ای استاندارد طراحی می شود که بتوان در تمام مکان هایی که به آن اشاره شد زیبایی خود را داشته باشد و مفهوم خود را برساند.
هدف یک لوگو ، نشان یا آرم چیست؟
لوگوها نقطه شناسایی هویت بصری هستند. شما باید این را کاملاً به خاطر بسپارید، چون همه توصیههای دیگر را که در ادامه میشنوید، در برمیگیرد. با ظهور تغییرات و گرایشهایی که در حال پیشرفت هستند، ابزارهای طراحی و تکنیکهای طراحی تکامل پیدا میکنند. این مسئله سبب میشود که یک لوگو به شدت با زمان تغییر کند، اما همیشه هدف یک لوگو این است که هویت برند ، فرد ، محصول ، کسبوکار و یا خدماتی که لوگو را برای آن طراحی میکنید، شناخته شود.
اهمیت لوگو چیست؟ چرا لوگو مهم است؟
همانطور که توضیح داده شد ؛ لوگو نماد یک کسب و کار است و به نوعی چهره کسب و کار و یا هویت بصری در بازار می باشد.
وقتی شما یک لوگو را می بینید بی درنگ آن را به خاطرات ، تجربیات و نام برند ربط می دهید. لوگو موجب می شود که برند سریعا قابل تشخیص باشد. لوگویی که به خوبی طراحی شده است همیشه به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا نام برند را به خاطر داشته باشند.
شکل ها و رنگ ها همیشه روی مغز انسان تاثیر می گذارد و باعث می شود راحت تر فرآیندها را به یاد بسپارد. این بدان معناست که اگر لوگوی شما منحصر به فرد باشد و به راحتی قابل تشخیص باشد فرد می تواند به راحتی شرکت شما را به یاد بیاورد و بار دیگر هم از محصولات شما استفاده کند و شما را به دوستان معرفی کند.لوگو انتظارات شرکت را نشان می دهد و اگر نتواند مردم را جذب کند زمان و پول هدر می رود و مخاطب به مشتری تبدیل نمی شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت لوگو و استفاده از آن مطلب 7 دلیل که چرا یک لوگو مهم است؟ را بخوانید.
انواع لوگو ، نشان یا آرم
در ادامه می خواهیم انواع لوگوها و آرم ها را با یکدیگر بررسی کنیم تا به یک شناخت کلی پیرامون طراحی های لوگو ، نشان یا آرم برسیم:
1. لوگو نوشتاری ( مونوگرام ) :
علائم اختصاری ، نوشتاری ، مونوگرام یا Letter mark لوگویی است که بر پایه تایپوگرافی یا همان متن طراحی می شود. لوگو نوشتاری معمولا می تواند شامل حرف اول یا چند حرف اول و یا خلاصه حروف اسم تجاری یک شرکت باشد که به صورت یک علامت اختصاری طراحی می شود. اصل سادگی در طراحی لوگو با حرف ، بسیار بسیار مهم و قابل توجه است.
لوگو هایی که به صورت نوشتاری طراحی می شوند اکثرا لوگوهایی خلاقانه هستند. دلیل این موضوع نیز ذاتا در خود نوشتار بصورت بدیهی وجود دارد، به این شکل که لوگوهای نوشتاری همواره دست بازی را به طراح لوگو بکارگیری عنصر خلاقیت می دهد. هیولت پاکارد (HP) ، آی بی ام(IBM) و مک دونالد(McDonald's) نمونه لوگوهایی هستند که در سبک لوگو نوشتاری طراحی شده اند.
2. لوگو تصویری ( لوگو پیکتوگرام ) :
علائم تصویری، سمبل، آیکون، پیکتوگرام یا Pictorial mark ها عمدتا بر پایه یک تصویر گرافیکی طراحی می شوند. سبکی که بیشتر شامل آیکون ها و یا شمایل گرافیکی است. این نوع لوگو ها انتخاب های بیشتری را در طراحی به کارفرما و طراح در جهت مفهوم سازی و زیباسازی لوگو می دهد. همواره تصاویر ابتدایی ترین و سریع ترین راه انتقال مفهوم از گذشته دور تا امروز بوده اند. پس تاثیر و ماندگاری لوگو تصویری بر روی ذهن مخاطب امری بدیهی و مسلم است.
به طور کلی این لوگو بوسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای کسب و کار شما خلق می کند. این نوع لوگو بسیار مناسب شرکت هایی است که می خواهند تصویری ماندگار از کسب و کار خود را روی ذهن مخاطب به یادگار بگذارند.
طراحی این نوع آرم آن هم به ساده ترین صورت و با مفهوم بالا، کار مشکلی در بین طراحان است که نیازمند دانشی جامع در زمینه های مختلف طراحی برای طراح است. لوگو های تصویری جزو رایج ترین لوگوهای موجود در دنیا هستند که به عنوان مثال می توان از لوگو شرکت های مرسدس بنز(Mercedes Benz) ، توییتر(Twitter) و اپل(Apple) به عنوان لوگوهای طراحی شده در سبک تصویری نام برد.
3. لوگو ترکیبی ( لوگو کامبینیشن ) :
لوگو ترکیبی یا کامبینیشن (Combination) از تلفیق لوگو نوشتاری و لوگو تصویری زاده می شود. این لوگو به دلیل اینکه مباحث مختلف لوگو نوشتاری و لوگو تصویری را شامل می شود، نیازمند زمان بیشتری در پروسه طراحی است. انسجام و هماهنگی این اجزا جداگانه بسیار مهم بوده و در صورت عدم وجود هارمونی لازم بین طرح ها، لوگویی زننده و از قبل شکست خورده حاصل کار خواهد بود.
این اجزا، یعنی عکس و نوشته، می توانند روی هم قرار بگیرند و یا در کنار یکدیگر باشند. در ضمن ظراح می تواند با استفاده از خلاقیت خود، از تلفیق عکس و نوشته یک تصویر مستقل ایجاد کند. لوگو های ترکیبی مناسب شرکت هایی هستند که نیازمند داشتن طرح های تصویری و تایپوگرافی برای استفاده در موقعیت های مختلف داردند. یعنی اینکه به لوگو تصویری خود یک تایپوگرافی منحصر به فرد را تخصیص می دهند و یا برعکس به گونه ای که شرکت یا کسب و کارشان با طرح کاملا تخصصی وارد بازار شود. کی اف سی (KFC)، لاکُست (LACOSTE) و ایران خودرو (IKCO) مثال های برجسته از لوگو تلفیقی یا همان ترکیبی هستند.
ویژگی های یک لوگو عالی و تاثیر گذار
اگر به دنبال سفارش طراحی لوگو هستید، باید ویژگی های انواع لوگو و یک لوگوی خوب را بدانید یا اصول مربوط به طراحی آن را را مد نظر بگیرید. بهترین آرم ها باید دارای پنج ویژگی زیر باشند:
۱. سادگی
ساده نگه دارید ، این یک ضرورت طراحی بسیار مهم را بیان می کند. لوگوهای ساده اغلب به راحتی تشخیص داده می شوند ، به طرز باورنکردنی به یاد ماندنی هستند و در انتقال نیازهای مشتری موثرترین هستند. یک هویت تصفیه شده و عیان شده حتی توجه بیننده ای که با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت با خودرو در حال گذر می باشد را را به خود جلب می کند ، روی بسته بندی در قفسه های شلوغ فروشگاه یا هر وسیله نقلیه دیگری که برای تبلیغات ، بازاریابی و تبلیغات استفاده می شود، سازگار است. به یاد داشته باشید ، اغلب لوگو های خوب و عالی به رنگ سیاه و سفید هستند و در اندازه های مختلفی طراحی می شوند. سادگی در طراحی لوگو نش به این دلیل اهمیت دارد كه اگر لازم باشد روی کلاه، روی اتوبوس، وب سایت و یا روزنامه یا تلویزیون قرار گیرد.
به طور کلی، مهمترین عامل ، توجه به استفاده از کمترین عناصر برای ارتباط با هویت بصری و نام تجاری شما است.
۲. مناسب بودن
نحوه "جایگاه" لوگو باید برای مخاطب مورد نظر آن ، مناسب باشد. به عنوان مثال، یک فونت و طرح رنگی کودک مانند برای لوگو فروشگاه اسباب بازی کودکان مناسب است، نه برای لوگو شرکت حقوقی.
یک لوگو نیازی ندارد که بگوید یک شرکت چه می کند. لوگو رستوران نیازی به نشان دادن غذا ندارد، لوگو دندانپزشک نیازی به نشان دادن دندان ندارد، لوگو فروشگاه مبلمان نیازی به نشان دادن مبلمان ندارد. فقط به این دلیل که مرتبط است، به این معنی نیست که نمی توانید مفهوم کار خود را لحاظ کنید. لوگوی مرسدس بنز یک ماشین نیست.لوگوی شرکت هواپیمایی Virgin Atlantic یک هواپیما نیست.لوگوی اپل یک کامپیوتر نیست. و غیره.
آیا یک لوگو باید خود معرف باشد؟
تنها از طریق ارتباط با یک محصول، یک خدمات، یک تجارت یا یک شرکت است که یک لوگو معنای واقعی پیدا می کند. معنا و سودمندی خود را از کیفیت چیزی که نماد آن است می گیرد. اگر یک شرکت درجه دوم باشد، لوگو در نهایت به عنوان رتبه دوم در نظر گرفته می شود. این اشتباه است که باور کنیم یک لوگو بلافاصله کار خود را انجام می دهد ، قبل از اینکه مخاطب درک درستی از کیفیت برند ، محصولات و خدمات داشته باشد.
۳. بیاد ماندنی
برای بسیاری تعجب آور است که موضوع یک لوگو از اهمیت نسبتا کمی برخوردار است و حتی مناسب بودن محتوا همیشه نقش مهمی را ایفا نمی کند. این به معنای نامطلوب و نامناسب بودن نیست. لوگوهایی که به راحتی به خاطر سپرده می شوند و تأثیر بسیار قوی ایجاد می کنند، ارزشمند هستند، زیرا به برند شما کمک می کنند تا در ذهن مخاطبان جای گیرند.
در نهایت، به نظر می رسد تنها وظیفه در طراحی لوگوهای متمایز ، به یاد ماندنی و واضح بودن آنها می باشد.
۴. جاودانگی
یک لوگوی موثر باید جاودانه باشد. آیا طرح شما در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد؟ آیا تا 10، 20 یا 50 سال دیگر همچنان موثر خواهد بود؟ روندها را به صنعت بسپارید. روندها می آیند و می روند، و وقتی در مورد تعویض یک شلوار جین یا خرید یک لباس جدید صحبت می کنید، خوب است، اما وقتی به هویت برند و هویت بصری شما مربوط می شود ، طول عمر کلیدی است. بنابراین سعی کنید طرحی را برای هویت برند خود مد نظر بگیرید که برای سال های طولانی موثر ، کارآمد و به عبارتی جاودانه باشد.
۵. تطبیق پذیر
یک لوگو موثر و تطبیق پذیر در فضا ها ، رسانه ها و برنامه های مختلفی مورد استفاده می باشد. به همین دلیل، عناصر طراحی لوگو باید در قالب وکتور( بُرداری ) اجرا شوند تا اطمینان حاصل شود که در هر اندازه ای مقیاس می شوند.
از خود بپرسید آیا اگر لوگوی شما چاپ شود هنوز هم موثر است؟
در یک رنگ؟
در رنگ معکوس (یعنی آرم روشن در پس زمینه تیره)؟
اندازه یک تمبر پستی؟
به بزرگی یک بیلبورد؟
یکی از راه های ایجاد یک لوگو حرفه ای ، همه کاره و تطبیق پذیر ، استفاده از طراحی سیاه و سفید است. این به شما امکان می دهد به جای تمرکز روی مفهوم و شکل تمرکز کنید. رنگ ، که ماهیت ذهنی دارد. هزینه های چاپ را نیز در نظر داشته باشید ؛ هر چه رنگ های بیشتری استفاده کنید، در دراز مدت برای کسب و کار گران تر خواهد بود.
ما تایید میکنیم ابتدا سیاه و سفید را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که لوگو در ساده ترین شکل خود خوب به نظر می رسد. رنگ بسیار ذهنی و احساسی است. این می تواند از طراحی کلی منحرف شود ؛ شاید بگویید اگر لوگو خود را کاملا قرمز دیدید ، ممکن است آن رنگ اولین چیزی باشد که به آن پاسخ می دهید نه ترکیب عناصر طراحی لوگو . ما حتی تا زمانی که یک مشتری لوگو سیاه و سفید نهایی را تایید نکرده باشد ، پیشنهادات رنگی را برای بررسی به مشتری ارائه نمی کنیم.
بی شک ویژگی های یک لوگو عالی و بی نقص محدود به این موارد نمی باشد و برای رسیدن به بهترین نتایج می بایست دیگر عوامل موثر در طراحی لوگو را لحاظ نمود تا ارزش هویت برند و نام تجاری به بالاترین تاثیرگذاری خود برسد.
طراحی لوگو رایگان یا شرکت طراحی لوگو؟
آیا طراحی لوگو از طریق روش ساخت لوگو رایگان توسط وبسایت آنلاین طراحی لوگو و نرم افزارهای طراحی لوگو فوریو آنلاین روش مناسبی می باشد؟
مطمئنا در حال حاضر تمامی مدیران سازمان ها ، برند و کسب و کار های گوناگون در جستجوی موفقیت و برتری در حوزه فعالیت خود، به دنبال روش های مختلفی برای پیشی گرفتن از رقبای خود می باشند. بی تردید وجود یک لوگو حرفه ای و منحصربفرد یکی از عوامل تمایز و برتری هویت برند و نام تجاری به شمار می رود.
وجود یک لوگو حرفه ای و اختصاصی مزیت های متعددی در جهت تثبیت هویت بصری کسب و کار در ذهن مخطبان خواهد داشت و می تواند وجه تمایز عمیقی بین شما و رقبایتان ایجاد نماید.
به رغم اهمیت وجود یک لوگو اختصاصی و تاثیرات مستقیم آن برخی از افراد در جهت صرفه جویی در هزینه های کسب و کار یا سازمان خود به طراحی لوگو رایگان و ساخت آن از طریق سایت رایگان ساخت لوگو روی می آورند. در ادامه چند مورد از عواقب و تاثیرات منفی استفاده از لوگو رایگان را براش شما بازگو می نمائیم.
در وهله اول طراحی لوگو رایگان مهم ترین عامل برتری هر کسب و کار، یعنی متفاوت و برتری داشتن آن را تهدید می کند. یک وبسایت طراحی لوگو رایگان معمولا طیفی محدودی از قالب های مشابه پیش ساخته را با رنگ های گوناگون برای درخواست های متعدد در نظر می گیرد که امکان تشابه عناصر طراحی لوگو در طرح های سفارش داده شده یک امر حتمی می باشد.
یکی دیگر از معایب استفاده از طراحی لوگو رایگان عدم امکان توسعه پذیری و باز سازی طرح نهایی می باشد که این امر با ماهیت کسب و کار های در حال رشد متضاد می باشد و در آینده مشکلات متعددی را برای شما همراه دارد.
عدم مقیاس پذیری طرح های آماده و فوری هم یکی دیگر از معایب استفاده از وبسایت طراحی لوگو رایگان می باشد. یک لوگو اختصاصی در هر ابعاد و اندازه ای قابل استفاده می باشد به این علت که مراحل طراحی لوگو تماما از طریق نرم افزار های تخصصی و کاربردی اجرا می گردد.
موارد متعدد دیگری وجود دارد که چرا شما نباید از لوگو رایگان استفاده کنید اما با مطالعه دقیق ویژگی های یک لوگو عالی و تاثیرگذار می توانید به شناخت واضح تری از خصوصیات لوگو های اختصاصی و منحصربفرد دست یابید.
هزینه طراحی لوگو چقدر است؟
هزینه طراحی لوگو با در نظر گرفتن شرایط اجرا و کیفیت مد نظر و توافق شده می تواند متغیر باشد. معمولا تعرفه طراحی لوگو توسط طراحان و شرکت های گوناگون ، متفاوت می باشد و با بررسی دقیق خدمات آنان می توان آن ها را با هم مقایسه نمود.باید توجه نمود که هزینه بالا در طراحی لوگو لزوما تضمین کننده بهترین کیفیت و خدمات طراحی تلقی نمی گردد و می بایست ، جزئیات دقیق خدمات طراحی لوگو و محصول نهایی مورد ارزیابی قرار گیرد.
با تدابیر اتخاذ شده توسط مدیریت استودیو الماس تعرفه تمامی خدمات ازجمله هزینه طراحی انواع لوگو بصورت کاملا منصفانه و معقول در نظر گرفته شده است تا دسترسی تمامی افراد به این خدمات با کیفیت میسر گردد. علاوه براین با مهیا کردن بسته امکانات خدماتی عالی و بی همتا در زمینه طراحی لوگو نوشتاری ، طراحی لوگو تصویری و طراحی لوگو ترکیبی میزبان اعتماد و انتخاب شما هموطنان عزیزمان هستیم.
شرکت طراحی لوگو و مزیت های سفارش از طریق آن
همه ی ما انسان ها علاقه مندیم که در روند رشد و پیشرفت کسب و کار خود بالاترین نتایج را کسب نمائیم. با توجه به جایگاه مهم یک لوگو در هویت بصری یک کسب و کار این امر مهم الزام می نماید که بالاترین سطوح ارزشی و فنی را در طراحی لوگو شرکت یا لوگو فروشگاه خود بگنجانیم. بی شک طراحی یک لوگو موثر و ایده آل مستلزم دانش های متعدد فنی و علوم طراحی می باشد که با توجه به حساسیت تاثیر گذاری لوگو در ذهن مخاطبان می بایست تمامی عوامل اثر گذاری در طرح نهایی لحاظ گردد.
طراح و فریلنسر های طراحی لوگو توانمندی هم اکنون در حال طراحی و ارائه لوگو ، نشان یا همان آرم می باشند. اما همه ی ما این ضرب المثل را شنیده ایم که " یک دست صدا ندارد. " لذا شما به عنوان یک کارفرما یا صاحب برند می بایست برای کسب بهترین نتایج در روند پیشرفت کاری خود ساخت لوگو را به گروهی از مشاوران و طراحان چند رشته ای با داشتن تخصص گسترده در امور طراحی و تولید انواع لوگو بسپارید.
ما در استودیو الماس گروهی متخصص طراحی لوگو حرفه ای را ایجاد نموده ایم که از صفر تا صد روند تولید یک لوگو را هماهنگ و بصورت تیمی برنامه ریزی و اجرا می نمایند. از مراحل جمع آوری اطلاعات تا ایده پردازی های خلاقانه و اجرا توسط نرم افزار های طراحی لوگو همگی در قالب یک روند مدیریت شده در حال اجرا می باشد. تمامی خدمات طراحی لوگو تحت ضمانت اجرا و تضمین اثر پیگیری می شود که این امر در هیچ شرکت طراحی لوگو سابقه ندارد.(برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ضمانتنامه طراحی لوگو ضمانت اجرا و تضمین اثر چیست؟ را مطالعه بفرمایید.)
همچنین طیف متنوعی از خدمات طراحی لوگو را به گونه های متفاوت در قالب سطوح های طراحی دسته بندی کرده ایم که هزینه طراحی لوگو را برای هر بودجه ای امکان پذیر نموده است.( آشنایی با سطوح طراحی در استودیو الماس )
- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
طراحی لوگو تصویری
عنصری گرافیکی از علائم
تصویری است بهطوری که با سبک اشکال یا فرم خاصی تنظیم شده است.
لوگو تصویری طرحی ملموس و متمایز
برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است
که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگیها
و هویت یک سازمان یا کالا را نیز نمایان می کند.
به عبارتی دیگر ، لوگو تصویری یک نماد گرافیکی است که معنای خود را
از طریق شباهت تصویری خود به یک جسم فیزیکی منتقل می کند.
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 2 پیش طرح
تعداد ویرایش 4 مرتبه
تمامی المان ها اختصاصی
تحویل فوری
ضمانت اجرا و تضمین اثر
3000000 تومان
-
سطح 2
ارائه 1 پیش طرح
تعداد ویرایش 2 مرتبه
امکان الگو برداری از دیگر طرح ها
تحویل در زمان معین شده
ضمانت اجرا و تضمین اثر
2500000 تومان
-
سطح 3
ارائه 1 پیش طرح
تعداد ویرایش 1 مرتبه
امکان استفاده از متریال آماده
تحویل در زمان معین شده
ضمانت اجرا
500000 تومان
- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
طراحی لوگو ترکیبی
عنصری گرافیکی از علائم
نوشتاری و تصویری است بهطوری که با
سبک حروف و اشکال تصویری خاصی تنظیم شده است.
لوگو ترکیبی طرحی ملموس و متمایز
برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است
که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگیها
و هویت یک سازمان یا کالا را نیز نمایان می کند.
در این سبک از طراحی لوگو ، متن و
تصویر یا نمادها برای ارتقای پیام برندسازی ترکیب
میشوند و به روشن شدن مفهوم
یک کسبوکار کمک میکنند و تصویری به یاد ماندنی
از برند شما ایجاد می کند.
- نام خدمت :
- سطوح طراحی :
- تعداد پیش طراحی های اولیه :
- تعداد درخواست ویرایش :
- کیفیت طرح :
- مدت زمان طراحی :
-
سطح 1
ارائه 2 پیش طرح
تعداد ویرایش 4 مرتبه
تمامی المان ها اختصاصی
تحویل فوری
ضمانت اجرا و تضمین اثر
5000000 تومان
-
سطح 2
ارائه 1 پیش طرح
تعداد ویرایش 2 مرتبه
تمامی المان ها اختصاصی
تحویل در زمان معین شده
ضمانت اجرا و تضمین اثر
4000000 تومان
-
سطح 3
ارائه 1 پیش طرح
تعداد ویرایش 1 مرتبه
امکان الگو برداری واستفاده از متریال آماده
تحویل در زمان معین شده
ضمانت اجرا
600000 تومان
- سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
- کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
- مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
- چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
- طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
- در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
- رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
مراحل سفارش طراحی آنلاین
قدم 1 - اخذ نوبت طراحی توسط کاربر
برای سفارش آنلاین این طراحی شما می بایست در بالای همین صفحه بر روی دکمه ( کلید ) رزرو نوبت طراحی کلیک نموده و پس از ثبت نام اولیه و پیش پرداخت تعرفه طراحی ، درخواست خود را در استودیو الماس ثبت نمائید.
قدم 2 - تماس کارشناس استودیو
بعداز رزرو نوبت طراحی در اسرع وقت تماس مستقیمی از طرف گروه کارشناسی استودیو با شما حاصل می شود تا تمامی اطلاعات کلیدی مد نظر از قبیل اهداف ، ایده ها ، متن ها ، سلیقه و دیگر عناوین مهم موجود در ذهن مشتری از سفارش ، برای یک طراحی اصولی و مطابق با خواسته او اخذ گردد.
قدم 3 - پرداخت فاکتور سفارش
بعداز دریافت تمامی اطلاعات سفارش و صدور فاکتور آن در حساب کاربری شما ، می بایست مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن وبسایت پرداخت نموده تا در اسرع وقت گروه طراح استودیو فعالیت بر سفارش شما را آغاز نمایند.
قدم 4 - پیش طراحی و ارائه نمونه اولیه
در این مرحله تمامی اطلاعات پیشنهادی سفارش شما در اختیار طراح گرافیک مجرب استودیو قرار خواهد گرفت و پس از آنالیز و بررسی های استراتژیک ، بنا به درخواست شما نمونه ای اولیه از سفارش بصورت اصولی پیش طراحی و از طریق فضای مجازی ( تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ایمیل ) ارائه و نمایش داده می شود تا در صورت وجود هرگونه مغایریت با خواسته ی شما تغییرات و ویرایش های مورد نظر اخذ گردیده و برای طرح نهایی لحاظ گردد.
قدم 5 - تایید طرح نهایی سفارش
در این مرحله پس از اعمال تمامی اصلاحیات و ویرایش های درخواستی ، نمونه نهایی طرح مطابق با خواسته ی مشتری تولید و نمایش داده می شود تا در صورت تایید نهایی به مرحله تحویل منتقل شود.
قدم 6 - تحویل طرح نهایی شما
در آخر پس از تایید طرح ، تمامی خروجی ها و فایل های اصلی سفارش با رعایت ملاحظات و رعایت حقوق معنوی کاربران استودیو از طریق روش مجازی مورد پسند عرضه و تقدیم می گردد.
نمونه کارهای لوگو
مطالب مرتبط
-
طراحی حرفه ای لوگو چه تفاوت هایی دارد؟ -
تاثیر لوگو بر پیشرفت کسب و کار -
لوگو چیست و چه کاربردهایی دارد؟ -
7 دلیل که چرا یک لوگو مهم است؟
پرسش های متداول - FAQ
-
هدف از طراحی لوگو استاندارد چیست؟
منظور از طراحی لوگوی استاندارد این می باشد که لوگو شما این خصوصیت ها را داشته باشد:
- لوگو توانایی به خاطر سپاری بالایی را داشته باشد.
- لوگو عامل جذب و ایجاد انگیزه برای مخاطب خود را باشد.
- لوگو بتواند مفاهیم عمیق کسب و کار و برند شما را انتقال دهد.
- لوگو به شکل انحصاری و بدون مشابه و نظیر طراحی شود.
- لوگو قابلیت ثبت داخلی و بین المللی را داشته باشد.
- لوگو بر اساس تفکرات، دیدگاه ها و سلایق کارفرما طراحی شود.
- لوگو امکان استفاده در هر ابعاد و فضای کاری از جمله چاپ و دیجیتال را داشته باشد. -
اگر هیچ یک از پیش طراحی های لوگو مورد پسند واقع نشود، چه کاری باید انجام داد؟
گاها این اتفاق می افتد که کارفرمای پروژه طراحی لوگو به نسبت مفاهیم طراحی شده، رضایت کامل نداشته باشد. گام اول برای کسب بهترین نتیجه، تحلیل علت های نارضایتی کارفرما و تعریف مسیرهای جدید و صحیح است. گام بعدی برگزاری جلسه ای جهت مشاوره و انتخاب بهترین مسیر جهت ادامه پروژه است.
-
طراحی لوگو تحت چه فرمتی و با چه نرم افزاری اجرا خواهد شد؟
کلیه طرح های استودیو الماس در تخصصی ترین نرم افزار ها و بروز ترین آنها نهایی می شود. فرمت طرح لوگو بستگی به نرم افزاری می باشد که با آن اجرا می شود.
نرم افزارهای امثال: کارل، ایلوستریتور، فتوشاپ و ... می باشد که هر کدام فرمت های جداگانه ای برای خروجی از طرح را دارند از جمله این فرمت ها را میتوان به Ai, CDR, PNG, PSD, JPEG, EPS نام برد. همچنین اگر فرمت خاصی مد نظر کارفرما باشد میتوان آن را درخواست نموده و در کمترین زمان به آن دسترسی داشت. -
رنگ های مورد استفاده در طراحی لوگو چگونه انتخاب می شود؟
در هنگام سفارش لوگو اگر رنگ خاصی مدنظر دارید پیشنهاد دهید، اگر شرکت، سازمان و یا نهاد شما دارای رنگ سازمانی خاصی باشد از آن رنگ الگو گرفته میشود. به صورت کلی اگه هیچ یک از مواردی که گفت شد اماکن پذیر نبود رنگهای سازمانی را با توجه به سبک و سیاق لوگو و زمینه فعالیت شما به گونه ای انتخاب می نماییم که در آینده و با تبلیغات مکمل دیگر بتوانید لوگو را به برندی موفق تبدیل کنید.
-
آیا هرچه هزینه طراحی لوگو بیشتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است؟
لزوما خیر . قسمت عمده ای از فرآیند طراحی لوگو به مطالعات و تحقیق در رابطه با برند کارفرما اختصاص پیدا می کند. هر چه ابعاد یک برند بزرگتر و فراگیرتر باشد، میزان انرژی و مطالعات روی آن برند نیز وسیع تر می شود که این امر تاثیر مستقیمی روی هزینه یک پروژه طراحی لوگو خواهد داشت
-
لوگو برند خود را چگونه به ثبت برسانیم؟
برا ی ثبت لوگو با علائم تجاری شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس www.iripo.ssaa.ir و تکمیل اظهار نامه و یا از طریق یکی از موسسات ثبتی اقدام نمایید.
-
آیا لوگو های آماده و کپی قابل ثبت را دارند؟
خیر... لوگو های آماده و الهام گرفته شده نه قابل ثبت هستند و نه ارزشی برای برند شما ایجاد خواهند کرد.
-
بکارگیری از لوگوی کپی شده چه پیامدهایی دارد؟
لوگو هویت برند شماست پس اولین پیامد استفاده از لوگوهای کپی، بی اعتبار کردن برند شما نزد مخاطبینتان است. پیامد دوم استفاده از لوگوهای کپی، عدم امکان ثبت و حفظ حق مالکیت این لوگوها در داخل ایران و هم بصورت بین المللی است. و در نهایت پیامد سوم استفاده از لوگوهای کپی شده ، خطر تحت پیگرد قانونی قرار گرفتن لوگو و برند توسط صاحبان اصلی لوگو است.
-
آیا همه مشاغل و کسب و کارها به لوگو نیاز دارند؟
بله... لوگو نشانه هویت ، شخصیت و برند شما می باشد. برای معرفی خود به مخاطبانتان داشتن یک لوگو الزامی می باشد. لوگو باعث می شود شما در ذهن مخاطبان خود قرار بگیرید. پس اگر به یک کسب کار موفق و ایده آل می اندیشید، داشتن یک لوگوی استاندارد ضروری می باشد.
-
منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه چیست؟
منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه ، طرح های متنوعی هستند که برای انتخاب برترین و اظهار نظر نمونه منتخب به کارفرما یا صاحب سفارش ارائه داده میشود.
-
آیا تحویل فوری سفارش امکان پذیر است؟
در صورت درخواست کارفرما برای اجرای فوری سفارش خود استودیو الماس با بهره گیری از طرح فوریت اجرای الماس نسبت به تکمیل پروژه اقدام خواهد نمود.
-
آیا در هر زمانی میتوان نسبت به بازطراحی و اصلاح سفارش اقدام نمود؟
بله در صورت امکان به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
-
چرا تعرفه های خدمات در سطوح های مختلف متفاوت است؟
تعرفه خدمات به چند عامل بستگی دارد:
اولین عامل، اصالت یا کپی بودن یک طرح است. طرح های کپی یا طرح های آماده اصولا ارزان قیمت هستند. تعرفه طرح های اصیل بدلیل طراحی انحصاری و ایده پردازی اختصاصی ، قیمتشان معمولا بالاتر می باشد.
دومین عامل تعداد ویرایش های در نظر گرفته شده برای هر سطح می باشد.
سومین عامل نیز مدت زمان اجرای پروژه نسبت به سطح پروژه می باشد. -
آیا کارفرما می تواند در مراحل اجرای سفارش نظر دهد؟
ما در استودیو الماس هدف نهایی خود را رضایت مشتریانمان می دانیم ، بی تردید طبق روال در نظر گرفته شده از سوی مدیریت استودیو تمامی نظرات ، سلایق و تفکرات کارفرما در همه ی مراحل پروژه دخیل و از آنها به شکل مستقیم استفاده می گردد.
-
نظرات ، تفکرات ، اهداف ، سلایق و درخواست های کارفرما چگونه در نظر گرفته می شود؟
طبق توضیحات ارائه شده در مراحل سفارش استودیو الماس ، بعد از رزرو نوبت طی تماس تلفنی یا از طریق فرم های آنلاین تمامی نظرات و ایده های کارفرما طبق پرسشنامه ی تنظیم شده در بند های گوناگون اخذ می گردد و برای کارگروه اجرایی در جهت تطبیق اطلاعات طرح ارسال می گردد.
-
از عدم کپی بودن طرح های نهایی ارائه شده توسط استودیو الماس چگونه اطمینان حاصل کنیم؟
با توجه به ضمانت اجرا و تضمین اثر تمامی سفارشات در سطوح 1 و 2 خدمات استودیو الماس می توانید اطمینان حاصل کنید هیچگونه کپی برداری در روند کار وارد نمی باشد و در صورت رویت چنین خطایی طبق قرارداد فی مابین عواقب در نظر گرفته شده متوجه استودیو الماس خواهد بود.
-
در صورت وجود ابهام و هرگونه سوال در خصوص ثبت سفارش از چه طریقی اقدام کنم؟
راه های ارتباطی مستقیم استودیو الماس برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر شبانه روز فعال و آماده ی خدمت رسانی می باشند. شما از طریق راه های متعددی که در صفحه ارتباط باما قرار گرفته می توانید برای هرگونه ارتباطی از قبیل شبکه های اجتماعی ، تلفن تماس ، شماره های موبایل و... اقدام فرمایید.
-
آیا فایل لایه باز خدمات به کارفرما ارائه خواهد شد؟
خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی در زمینه طراحی و تولید محتوا در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از حق مالکیت معنوی طراح ، عدم ارائه فایل اصلی لایه باز یا همان چهارچوب اصلی تولید محتوا به کارفرما یا افراد دیگر می باشد.
پس از پایان پروژه خروجی با کیفیت و مد نظر کارفرما طبق درخواست او از طریق درخواست شده ارسال می گردد.
اما لازم به ذکر می باشد پروژه های طراحی لوگو و طراحی قالب از این قاعده مستثنا هستند و فایل های ساختاری و لایه باز به کارفرما ارائه داده خواهد شد. -
در صورت استفاده غیرمجاز دیگران از سفارش مشتریان،استودیو الماس مسئول می باشد؟
در صورت عدم ثبت حق مالکیت معنوی سفارش در مراجع ذیربط ، استودیو الماس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از آثار ندارد.
-
آیا امکان پشیمانی بعد از ورود به اجرای سفارش میسر می باشد؟
در صورت پشیمانی کارفرما در هر مرحله ای از اجرای پروژه تمامی هزینه ها با توجه به امور انجام شده تا آن مرحله از پرداختی او کسر می گردد.
یک پاسخ به “طراحی آنلاین لوگو ، نشان و آرم + ضمانت اجرا و تضمین اثر”
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
عالی هستید شما