طراحی حرفه ای آنلاین پوستر تراکت آگهی ترحیم  ضمانت خدمات طراحی طراحان با تجربه و متخصص شرکت طراحی گرافیک
رفتن به فایل بعدی بازگشت به فایل قبلی

طراحی آنلاین انواع پوستر

5 مورد

  • پوستر تبلیغاتی

    500000 الی 900000 تومان

  • پوستر آموزشی

    400000 الی 800000 تومان

  • پوستر فیلم/موزیک

    500000 الی 900000 تومان

  • تراکت

    500000 الی 900000 تومان

  • آگهی ترحیم

    150000 الی 400000 تومان


قیمت ها با توجه به نوع و سطح طراحی متغیر می باشند.

رزرو نوبت طراحی
نمونه کار های پوستر تبلیغاتی معروف
طراحی آنلاین پوستر تبلیغاتی

پوستر تبلیغاتی

یک ابزار تبلیغاتی است که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است؛ یکی گرافیک و دیگری متن. جایگاه اصلی پوستر در تبلیغات این است که به واسطه ی گرافیک زیبا، مخاطب از دور جذب می شود و هنگامی که نزدیک تر می شود، متن پوستر را که عموما حاوی یک درخواست یا اطلاع رسانی است را مورد مطالعه قرار می دهد.
آن‌ها ارزان و در عین حال یکی از ابزارهای مورد علاقه تبلیغ کنندگان هستند. امروز آن‌ها به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که برای کمپین‌های تبلیغاتی ، بازاریابی و موارد دیگر کاربرد دارند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    900000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    500000 تومان
پوستر (در انگلیسی POSTER) یک ابزار تبلیغاتی است که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است؛ یکی گرافیک و دیگری متن. جایگاه اصلی پوستر در تبلیغات این است که به واسطه ی گرافیک زیبا، مخاطب از دور جذب می شود و هنگامی که نزدیک تر می شود، متن پوستر را که عموما حاوی یک درخواست یا اطلاع رسانی است را مورد مطالعه قرار می دهد. آن‌ها ارزان و در عین حال یکی از ابزارهای مورد علاقه تبلیغ کنندگان هستند. امروز آن‌ها به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که برای کمپین‌های سلامت عمومی و آکادمیک و موارد دیگر کاربرد دارند. در این‌جا ما به انواع متفاوتی از پوسترهای موجود و آن‌چه که آن‌ها را از هم متمایز و متفاوت می‌سازد نگاهی می‌اندازیم.  

تاریخچه پوستر

  تاریخچه پوستر به اواسط دهه ۱۸۰۰ مورد باز می گردد زمانی که لیتوگرافی به یک فرایند چاپ مقرون به صرفه تبدیل شده بود. گسترش محبوبیت آن‌ها تا زمان تولید انبوه که تکمیل هنر تجدید چاپ را امکان‌پذیر کرد، مشاهده نشد. در آن زمان بود که ساخت پوستر به ویژه برای فروش محصولات گسترش یافت. پوستر یکی از اولین فرم‌های تبلیغات بوده و در اوایل قرن ۱۹ به عنوان ابزاری برای ارتباط تصویری توسعه یافته است. پوسترها توسعه تایپوگرافیک را تحت تاثیر قرار دادند زیرا بایستی از فاصله دور خوانده می‌شدند و نیازمند انواع بزرگ‌تری از حروف برای طراحی بودند و به چاپ‌های بزرگ‌تری (معمولا از جنس چوب به جای فلز) احتیاج داشتند. پوستر سریعا در سراسر جهان منتشر شد و به یکی از عناصر مهم طراحی گرافیک تجاری تبدیل گردید. بسیاری از هنرمندان مانند هنری تولوز لتروک و هنری ون در ورده پوسترهایی را طراحی کردند. از پوسترها برای تبلیغ احزاب سیاسی استخدام سربازها و همچنین فروش محصولات و گسترش ایده‌ها به عموم استفاده می‌شده است. هنرمندان سبک تیپوگرافی بین‌المللی طراحی معتقد بودند پوسترها برای برقراری ارتباط می‌باشند و مشارکت آن‌ها در زمینه طراحی از تلاش‌شان برای تکمیل پوستر حاصل شد حتی با وجود محبوبیت اینترنت، پوسترها همچنان هر روز برای انواع مختلف دلایل تولید می‌شوند.  

کاربرد پوستر در چیست؟

  معمولا پوستر ها کاربرد مشابهی در زمینه های متفاوت دارند ولی به طور کلی جلب توجه افرادی که در حال گذر از یک خیابان یا مکان عمومی هستند از اولویت های کاربرد پوستر است. وقتی این هدف به سرانجام رسید و رهگذر متوجه پوستر شد حالا پوستر در غالب رنگ ها و واژه های کوتاه می‌تواند پیام خود را به عنوان یک واقعیت با تبلیغ به او برساند. معمولا وقتی یک فعالیت تازه آغاز می‌شود معمولا پوستر ها برای تبلغی آن بسیار مناسب هستند. این تنها در شروع کار است و در ادامه کار مشاغل و رویدادهای هنری نیز وجود پوستر الزامی است که همیشه اولین پیشنهاد برای تبلیغ محسوب می‌شود و در واقع به نوعی سمت تقویت کننده و پشتیبان یک فعالیت می‌باشد. درست است که هر چه تعداد پوستر ها بیشتر باشد بهتر است اما اگر این تعداد زیاد از حد طبیعی خارج شود گاهی خسته کننده و نامطلوب خواهد بود و بیننده برعکس از آن به عنوان ضد تبلیغ یاد خواهد کرد.    

انواع پوستر

 

پوسترهای تبلیغاتی :

  در معنی اعم، پوستر با هدف تبلیغ برای فروش بیشتر، نمایش بیشتر و توجه بیشتر استفاده می‌شود. اما وقتی نگاه خاص تری به این موضوع داشته باشیم بعضی از پوستر ها چنان تاثیر بالایی در مخاطب ایجاد می‌کنند که تا سال ها نام یک برند یا تولیدکننده را بر سر زبان ها می‌اندازند. از جمله پوستر کوکاکولا که سال هاست این محصول را به مردم شناسانده است. هدف مشترک همه پوستر های تبلیغاتی به فروش رساندن یک تجربه است.  

پوسترهای فیلم و آهنگ :

  از نمونه پوسترهایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شدت در شناساندن اثر به بینند موثر می باشد ، پوستر فیلم یا آهنگ می‌باشد. استودیوهای تولید کننده به راحتی متوجه شدند که با نمایش دادن چند صحنه کوتاه از فیلم یا محتوای موسیقی به بیننده می‌توانند او را به شدت به دیدن یا شنیدن آن اثر ترغیب کنند. با نشان دادن جزئیات مهم آثار هنری همچون فیلم و موسیقی در یک صحنه ، بیننده پوستر را برای دنبال کردن آن تشنه تر می‌کنند. در سال های گذشته اثری از تبلیغات اینترنتی و دیجیتالی نبود پس بهترین راه برای جذب مخاطب طراحی یک پوستر گویا با رنگ ها و فونت های جذاب همراه با صحنه ای دلچسب و زیبا از فیلم بود.  

پوسترهای آموزشی :

  پوسترهای اموزشی برای بیشتر دیده شدن عملیات تحقیقاتی در مورد یک موضوع خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع پوسترها بیشتر در محیط های آموزشی کاربرد دارند. مثل دانشگاه ها یا پژوهشکده ها. تفاوت اصلی پوسترهای آموزشی با پوسترهای دیگر این است که در تمام انواع دیگر پوستر اصول زیبایی شناسی و رنگ ها و فونت ها بسیار مورد توجه و در واقع سرنوشت ساز هستند. اما در پوسترهای آموزشی تنها یک نسخه خلاصه شده از تحقیقات می‌باشد که تمام فرایند علمی تحقیقات را نشان می‌دهد.  

تراکت :

  تراکت برگه ای تبلیغاتی است که معمولا به صورت تک برگ و در تیراژ بالا با چاپ افست چاپ می شود ، تراکت ها کاربردی کاملا تبلیغاتی دارند و مناسب تبلیغات داخل شهری هستند، تبلیغات از طریق تراکت یک نوع اعلان و معرفی هردو با هم به حساب می آید. تراکت ها در انواع تحریر ، گلاسه و کرافت، در دو نوع چاپ یکرو و دورو ، رنگی یا سیاه و سفید، پشت چسب دار و یا ساده می باشند. در کل تراکت یا در اصطلاح انگلیسی که به آن فلایر FLYER می گویند ، اولین و در دسترس ترین نوع تبلیغات شهر هستند، تراکت ها را معمولا در معابر محل مورد تبلیغ پخش می نمایند تا مخاطبین گذری را به سمت خود بکشانند. در تبلیغات نوع تراکت ممکن است که از هر 100 تا 10 نفر را جذب نماید، بنابر این آن را از دسته تبلیغات موفق معمولا می شناسند جرا که در عین بازگشت پول باعث شناساندن فیزیکی برند شما به مخاطب خواهد شد.  

آگهی ترحیم / اعلامیه فوت :

  آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت دعوتنامه‌ای است از جانب صاحبان عزا و اقوام نزدیک متوفی برای دعوت از دوستان و آشنایان وی به‌منظور شرکت در مراسم عزاداری. آگهی فوت ممکن است توسط یکی از عزاداران به‌شکل یک اعلامیه مستقل منتشر شود یا در یک روزنامه یا نشریه چاپ شود. به‌هرحال، اصلی‌ترین کاربرد این اعلامیه‌ها، اطلاع‌رسانی از مرگ و زمان و مکان اجرای مراسم عزاداری است.  

مزایا و ویژگی های پوستر :

  به طور کلی استفاده از پوستر ، تراکت و … راه بسیار مناسبی برای جذب مخاطب و تبلیغ یک نوع کالا یا خدمت می‌باشد. پوستر از ابزارهای فیزیکی مهمی است که برای رشد و تاثیرگذاری تبلیغ بسیار موثر است. یکی از مهم ترین مزایای پوستر این است که قابلیت نصب در هر جایی را دارد که البته پیش از آن باید مجوز این کار از سازمان یا اداره مربوطه اخذ گردد. می‌توان از پوستر در جاهای پر رفت و آمد که محل گردهمایی یا همایش می‌باشد استفاده کرد. دیگر مزیت پوستر این است که تاثیرگذاری آن هیچ شرطی ندارد و یک پوستر می‌تواند همزمان توجه اقشار زیادی از مردم را به خود جلب نماید. دیگر این که پوستر در واقع یک تبلیغات بسیار عالی می‌باشد که اطلاعات جامع و مناسبی را در اختیار عموم می‌گذارد و مطالعه آن نه نیازمند وقت چندانی است و نه احتیاج به دقت فراوان دارد. در علم زیبایی شناسی هم طراحی پوستر می‌تواند کمک بسیار مهم به زیبایی شهر و دیگر اماکن برساند. پوستر می تواند به معرفی برند بپردازد. ابعاد طراحی پوستر باید به گونه ای باشد که از فاصله دور نیز قابل مشاهده باشد. شما می توانید برای تبلیغ محصول تان از پوستر استفاده کنید و آن را در محل های پر رفت و آمد نصب کنید. چاپ پوستر در ابعاد بزرگ جهت تبلیغات، بسیار از سوی مردم استقبال می شود. هنگامی که می خواهیم مطلب خبری را منتقل کنیم بهترین راه آن برای طراحی و نصب پوستر است چرا که افراد شاغل و کسانی که در فضای مجازی و رسانه ها فعالیت ندارند در مسیر رفت و آمدشان تبلیغ شما را می بینند.   پوسترها فقط برای آویختن در اتاق کودکان و یا تبلیغ رویدادهای شهری مورد استفاده قرار نمی‌گیرند ما می‌دانیم که پوسترها برای فروختن همه چیز در طی قرن گذشته کاربرد داشته‌اند. در نتیجه امروز ما می‌توانیم بسیاری از انواع مختلف پوسترها را مشاهده کنیم و آن‌ها به اجزاء اساسی جنبش‌های فرهنگی تبدیل شده‌اند. به عنوان مثال پوسترهای نور مشکی در جنبش‌های فرهنگی در دهه ۶۰ و یا پوسترهای آلفونسو موچا در آغاز قرن بیستم هنرهای زیبا و ترکیب را به بخش تولید انبوه اجتماع آوردند. امروزه اگرچه پوسترها همچنان برای فروش رویدادها و کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرند اما پتانسیل چشمگیر و آگاهی‌دهنده آن‌ها از طریق متن همچنان مورد استفاده تمامی افرادی قرار می‌گیرند که می‌خواهند ایده‌ای را بیان کنند و یا اینکه با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند.
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های پوستر آموزشی معروف
طراحی آنلاین پوستر آموزشی

پوستر آموزشی

یک ابزار آموزشی است که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است؛ یکی گرافیک و دیگری متن. جایگاه اصلی پوستر در آموزش این است که به واسطه ی گرافیک زیبا، مخاطب از دور جذب می شود و هنگامی که نزدیک تر می شود، متن پوستر را که عموما حاوی یک آموزش یا اطلاع رسانی است را مورد مطالعه قرار می دهد.
آن‌ها ارزان و در عین حال یکی از ابزارهای مورد علاقه تبلیغ کنندگان هستند. امروز آن‌ها به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که برای کمپین‌های سلامت عمومی و آکادمیک و موارد دیگر کاربرد دارند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    800000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    400000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های پوستر فیلم آهنگ معروف
طراحی آنلاین پوستر فیلم و آهنگ

پوستر فیلم/آهنگ

این نوع پوسترها برای تبلیغ یک فیلم یا آهنگ استفاده می شود و به عنوان پوشش تمام مراحل تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وظیفه بسیار مهم این تک صفحه ایجاد علاقه بیننده برای جستجوی بیشتر است ، زیرا هدف آنها مشخص و پیام آنها بسیار واضح است. این امر برای ایجاد هیاهو درباره یک فیلم یا آهنگ پیش از اکران یا در حال اکران وجود دارد، یا به بیننده اجازه می دهد برای خریدن آن تصمیم بگیرد.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    900000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    500000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های تراکت معروف
طراحی آنلاین پوستر تراکت

تراکت

نوعی تبلیغات کاغذی است که به‌قصدِ توزیع گسترده چاپ و در فضاهای عمومی بین مردم پخش می‌شود. تراکت‌ها گاهی روی در و دیوارها چسبانده می‌شوند و گاهی هم مستقیماً به درِ خانه‌های مردم پست می‌شوند. تراکت برگه‌ای چاپ شده و تانشده است که برای خبر دادن به مردم برای اتفاق افتادن یک رویداد خاص یا سمینار یا معرفی محصول خاص استفاده می‌شود. تراکت تبلیغاتی بیان‌کننده خبری ساده یا پیامیست که به راحتی می‌توان آن را منتقل کرد.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    900000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    500000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های پوستر آگهی ترحیم
طراحی آنلاین پوستر آگهی ترحیم فوت

آگهی ترحیم

نوعی تبلیغات کاغذی است که به‌قصدِ توزیع گسترده چاپ و در فضاهای عمومی بین مردم پخش می‌شود. آگهی ترحیم گاهی روی در و دیوارها چسبانده می‌شوند و گاهی هم مستقیماً به درِ خانه‌های مردم ارسال می‌شوند. آگهی ترحیم برگه‌ای چاپ شده و تانشده است که برای خبر دادن به مردم برای اتفاق افتادن یک آئین خاک سپاری یا یادبود فرد فوت شده استفاده می‌شود.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    400000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    150000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.

مراحل سفارش طراحی آنلاین


مراحل طراحی رزرو نوبت
مراحل طراحی تماس کارشناس
مراحل طراح پرداخت
مراحل طراح طراحی اولیه
مراحل طراح تایید طرح
مراحل طراح تحویل نهایی

قدم 1 - اخذ نوبت طراحی توسط کاربر

برای سفارش آنلاین این طراحی شما می بایست در بالای همین صفحه بر روی دکمه ( کلید ) رزرو نوبت طراحی کلیک نموده و پس از ثبت نام اولیه و پیش پرداخت تعرفه طراحی ، درخواست خود را در استودیو الماس ثبت نمائید.

قدم 2 - تماس کارشناس استودیو

بعداز رزرو نوبت طراحی در اسرع وقت تماس مستقیمی از طرف گروه کارشناسی استودیو با شما حاصل می شود تا تمامی اطلاعات کلیدی مد نظر از قبیل اهداف ، ایده ها ، متن ها ، سلیقه و دیگر عناوین مهم موجود در ذهن مشتری از سفارش ، برای یک طراحی اصولی و مطابق با خواسته او اخذ گردد.

قدم 3 - پرداخت فاکتور سفارش

بعداز دریافت تمامی اطلاعات سفارش و صدور فاکتور آن در حساب کاربری شما ، می بایست مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن وبسایت پرداخت نموده تا در اسرع وقت گروه طراح استودیو فعالیت بر سفارش شما را آغاز نمایند.

قدم 4 - پیش طراحی و ارائه نمونه اولیه

در این مرحله تمامی اطلاعات پیشنهادی سفارش شما در اختیار طراح گرافیک مجرب استودیو قرار خواهد گرفت و پس از آنالیز و بررسی های استراتژیک ، بنا به درخواست شما نمونه ای اولیه از سفارش بصورت اصولی پیش طراحی و از طریق فضای مجازی ( تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ایمیل ) ارائه و نمایش داده می شود تا در صورت وجود هرگونه مغایریت با خواسته ی شما تغییرات و ویرایش های مورد نظر اخذ گردیده و برای طرح نهایی لحاظ گردد.

قدم 5 - تایید طرح نهایی سفارش

در این مرحله پس از اعمال تمامی اصلاحیات و ویرایش های درخواستی ، نمونه نهایی طرح مطابق با خواسته ی مشتری تولید و نمایش داده می شود تا در صورت تایید نهایی به مرحله تحویل منتقل شود.

قدم 6 - تحویل طرح نهایی شما

در آخر پس از تایید طرح ، تمامی خروجی ها و فایل های اصلی سفارش با رعایت ملاحظات و رعایت حقوق معنوی کاربران استودیو از طریق روش مجازی مورد پسند عرضه و تقدیم می گردد.

پرسش ها و پاسخ

  • آیا پوستر ها یا تراکت های تبلیغاتی واقعا موثر می باشند؟

    قطعا بله.
    ما با تکیه بر دانش طراحی تمامی نکات کلیدی طراحی را مد نظر قرار می دهیم و رنگ های کاربردی را عینا با رنگ چاپی تنظیم می نماییم. البته لازم به ذکر می باشد در مرحله چاپ طرح ، دستگاه یا ماشین چاپ مورد استفاده کالیبره و تنظیم باشد تا طرح چاپ شده با طرح اصلی تماما برابر باشد.

  • آیا رنگ پوستر طراحی شده با رنگ چاپی برابر خواهد بود؟

    قطعا بله.
    ما با تکیه بر دانش طراحی تمامی نکات کلیدی طراحی را مد نظر قرار می دهیم و رنگ های کاربردی را عینا با رنگ چاپی تنظیم می نماییم. البته لازم به ذکر می باشد در مرحله چاپ طرح ، دستگاه یا ماشین چاپ مورد استفاده کالیبره و تنظیم باشد تا طرح چاپ شده با طرح اصلی تماما برابر باشد.

  • منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه چیست؟

    منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه ، طرح های متنوعی هستند که برای انتخاب برترین و اظهار نظر نمونه منتخب به کارفرما یا صاحب سفارش ارائه داده میشود.

  • آیا تحویل فوری سفارش امکان پذیر است؟

    در صورت درخواست کارفرما برای اجرای فوری سفارش خود استودیو الماس با بهره گیری از طرح فوریت اجرای الماس نسبت به تکمیل پروژه اقدام خواهد نمود.

  • آیا در هر زمانی میتوان نسبت به بازطراحی و اصلاح سفارش اقدام نمود؟

    بله در صورت امکان به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

  • چرا تعرفه های خدمات در سطوح های مختلف متفاوت است؟

    تعرفه خدمات به چند عامل بستگی دارد:
    اولین عامل، اصالت یا کپی بودن یک طرح است. طرح های کپی یا طرح های آماده اصولا ارزان قیمت هستند. تعرفه طرح های اصیل بدلیل طراحی انحصاری و ایده پردازی اختصاصی ، قیمتشان معمولا بالاتر می باشد.
    دومین عامل تعداد ویرایش های در نظر گرفته شده برای هر سطح می باشد.
    سومین عامل نیز مدت زمان اجرای پروژه نسبت به سطح پروژه می باشد.

  • آیا کارفرما می تواند در مراحل اجرای سفارش نظر دهد؟

    ما در استودیو الماس هدف نهایی خود را رضایت مشتریانمان می دانیم ، بی تردید طبق روال در نظر گرفته شده از سوی مدیریت استودیو تمامی نظرات ، سلایق و تفکرات کارفرما در همه ی مراحل پروژه دخیل و از آنها به شکل مستقیم استفاده می گردد.

  • نظرات ، تفکرات ، اهداف ، سلایق و درخواست های کارفرما چگونه در نظر گرفته می شود؟

    طبق توضیحات ارائه شده در مراحل سفارش استودیو الماس ، بعد از رزرو نوبت طی تماس تلفنی یا از طریق فرم های آنلاین تمامی نظرات و ایده های کارفرما طبق پرسشنامه ی تنظیم شده در بند های گوناگون اخذ می گردد و برای کارگروه اجرایی در جهت تطبیق اطلاعات طرح ارسال می گردد.

  • از عدم کپی بودن طرح های نهایی ارائه شده توسط استودیو الماس چگونه اطمینان حاصل کنیم؟

    با توجه به ضمانت اجرا و تضمین اثر تمامی سفارشات در سطوح 1 و 2 خدمات استودیو الماس می توانید اطمینان حاصل کنید هیچگونه کپی برداری در روند کار وارد نمی باشد و در صورت رویت چنین خطایی طبق قرارداد فی مابین عواقب در نظر گرفته شده متوجه استودیو الماس خواهد بود.

  • در صورت وجود ابهام و هرگونه سوال در خصوص ثبت سفارش از چه طریقی اقدام کنم؟

    راه های ارتباطی مستقیم استودیو الماس برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر شبانه روز فعال و آماده ی خدمت رسانی می باشند. شما از طریق راه های متعددی که در صفحه ارتباط باما قرار گرفته می توانید برای هرگونه ارتباطی از قبیل شبکه های اجتماعی ، تلفن تماس ، شماره های موبایل و... اقدام فرمایید.

  • آیا فایل لایه باز خدمات به کارفرما ارائه خواهد شد؟

    خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی در زمینه طراحی و تولید محتوا در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از حق مالکیت معنوی طراح ، عدم ارائه فایل اصلی لایه باز یا همان چهارچوب اصلی تولید محتوا به کارفرما یا افراد دیگر می باشد.
    پس از پایان پروژه خروجی با کیفیت و مد نظر کارفرما طبق درخواست او از طریق درخواست شده ارسال می گردد.
    اما لازم به ذکر می باشد پروژه های طراحی لوگو و طراحی قالب از این قاعده مستثنا هستند و فایل های ساختاری و لایه باز به کارفرما ارائه داده خواهد شد.

  • در صورت استفاده غیرمجاز دیگران از سفارش مشتریان،استودیو الماس مسئول می باشد؟

    در صورت عدم ثبت حق مالکیت معنوی سفارش در مراجع ذیربط ، استودیو الماس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از آثار ندارد.

  • آیا امکان پشیمانی بعد از ورود به اجرای سفارش میسر می باشد؟

    در صورت پشیمانی کارفرما در هر مرحله ای از اجرای پروژه تمامی هزینه ها با توجه به امور انجام شده تا آن مرحله از پرداختی او کسر می گردد.

رزرو نوبت طراحی