طراحی حرفه ای آنلاین ست اداری پاکت نامه سربرگ فاکتور سرنسخه کارت ویزیت ضمانت خدمات طراحی طراحان با تجربه و متخصص شرکت طراحی گرافیک
رفتن به فایل بعدی بازگشت به فایل قبلی

طراحی آنلاین انواع ست اداری

6 مورد

  • ست اوراق اداری

    1300000 الی 2500000 تومان

  • پاکت نامه

    300000 الی 600000 تومان

  • سربرگ

    300000 الی 600000 تومان

  • کارت ویزیت

    200000 الی 900000 تومان

  • فاکتور

    500000 الی 900000 تومان

  • سرنسخه

    300000 الی 600000 تومان


قیمت ها با توجه به نوع و سطح طراحی متغیر می باشند.

رزرو نوبت طراحی
نمونه ست اوراق اداری معروف
طراحی آنلاین ست اوراق اداری

ست اوراق اداری

ست اوراق اداری در واقع مجموعه ای شامل کارت ویزیت،سربرگ،پاکت نامه و کاغذ یادداشت میباشد که با طرح گرافیکی منسجم جهت انجام امور اداری و تجاری همچون مکاتبات با سایر افراد،ادارات،شرکت ها،کارخانجات و... بکار گرفته می شود.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    2500000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    1300000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه پاکت نامه معروف
طراحی آنلاین پاکت نامه

پاکت نامه

پاکت نامه نوعی پاکت برای بسته‌بندی است که معمولاً از جنس کاغذ است و برای انتقال برگ کاغذ یا کارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتقال برگ کاغذ یا کارت مورد استفاده قرار می‌گیرد.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    600000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    300000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه سربرگ معروف
طراحی آنلاین سربرگ

سربرگ

سربرگ ها یا Letter Head ها ، همان کاغذهایی هستند که برای نگارش نامه های رسمی و سازمانی یا برای اشخاص حقیقی ( اما باز به صورت رسمی ) مورد استفاده قرار می گردند. سربرگ ها یا کاغذهای A4 هستند یا در برخی موارد A5 و به ندرت در سایز دیگری تهیه می گردند. سربرگ ها از آنجا که دارای نشان رسمی موسسه یا شرکت مربوطه هستند، جزو اوراق رسمی و مهم به حساب می آیند.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    600000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    300000 تومان

ست اداری چیست؟

  مجموعه ای منسجم و با طرح های یکسان و مشابه که به صورت سخت افزاری و شامل اوراق اداری ، کارت ویزیت ، پاکت نامه ، پاکت پول ، لیوان ، طرح روی خودکار ، تراکت می باشد یک ست اداری نامیده می شود. از ست اداری با عنوان هویت سازمانی نیز یاد می شود که به هماهنگی تصویری و بصری اجزا داخلی یک سازمان اشاره می نماید.  

ست اوراق اداری چیست؟

  به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک کمپانی یا سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، اوراق اداری می گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، بهمین دلیل به آنها اصطلاحا "ست اوراق" گفته می شود.  

اهمیت ست اداری برای یک شرکت یا سازمان

  حتما در محیط کاری بسیاری از شرکتها با کاغذهای اداری ، پاکتهای نامه ، لیوان های منقش به لوگوی شرکت و بسیاری دیگر از طرحهای مختص همان شرکت برخورد داشته اید. بسیاری از این طرحها ، چه خلاقانه طراحی شده باشد چه به صورت خیلی مبتدیانه ، نظر شما را به خود جلب مینماید همین مورد ,نظم و هماهنگی محیط کاری شرکت و سازمان را برای شما تداعی میکند که برای یک برند اهمیت دارد. این مفهوم در برگیرنده ، اهمیت یکپارچگی محیط سخت افزاری یک شرکت می باشد که هماهنگی ذهنی و روحی کارکنان سازمان را به دنبال دارد. در دنیای پر رقابت کسب و کار ، علاوه ارائه برترین محصولات ,خدمات به مشتریان ، تبلیغات موثر و منسجم اهمیت بسیاری دارد به طور خاص ، طراحی تبلیغات بر پایه طراحی گرافیک اهمیت ویژه ای دارد. ست سازمانی از این جهت که به عنوان نمادی از یک برند می تواند معرف آن باشد اهمیت دارد.  

ست اداری شرکت شامل چه اجزایی است؟

  ست اداری شرکت در برگیرنده اجزایی مانند کارت ویزیت ، تراکت های تبلیغاتی ، طراحی سربرگ , پاکت نامه و بسیاری دیگر از اجزا انتخابی میباشد. هرچه اهمیت بیشتری به این عنصر تبلیغاتی گرافیکی بدهید ، ارزش برند شما در ذهن مخاطبین و مشتریان افزایش می یابد. بی شک هیچ سازمانی را نخواهید دید که بدون هویت سازمانی منسجم ، موفقیتی کسب کرده باشد. به جرات میتوان گفت که تمام سازمانهای موفق و برتر دنیا و ایران ، یک تم مشخص جهت نامه نگاری ، تبلیغات ، محیط کاری و… دارند. این طرح برگرفته از نام و نشان شرکت ، لوگو و نماد سازمان ، رنگ سازمانی مشخص ، نوع خدمات و محصولات و … میباشد.
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه کار های کارت ویزیت معروف
طراحی آنلاین کارت ویزیت

کارت ویزیت

کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس استفاده می‌گردد.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    900000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    400000 تومان
  • سطح 3

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 1 مرتبه امکان استفاده از متریال آماده تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا
    200000 تومان

- کارت ویزیت :

  کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و شرکتمان و کمپانی خود به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام شود میتواند تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشد باشد. به همین خاطر مدیران شرکت ها و موسسات یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند.  

اهمیت کارت ویزیت در چیست ؟

  با اینکه هنوز در این بازار که تکنولوژی در همه زندگی ما رسوخ کرده و باید اطلاعات افراد در مورد اهمیت کارت ویزیت ها بیشتر شده باشد ولی هنوز دیده میشود که بسیاری از طرح های آماده و بی مفهوم برای طراحی کارت ویزیت خود استفاده می کنند که در بیشتر مواقع این کارت ویزیت کمکی به این شرکت در امر مارکتینگ نمیکند و باعث بی اعتمادی مشتریان به این شرکت هم خواهد شد. پیشنهاد می‌شود برای طراحی کارت ویزیت خود وقت گذاشته و در صورتی که وقتی برای این کار ندارید حتما طراحی و چاپ اختصاصی آن را به تیمی متخصص و با تجربه واگذار نمایید و خود بر روی طراحی ها نظارت داشته باشید.  

مزایا و فواید استفاده از کارت ویزیت :

  ارائه راحت به افراد ایجاد پل ارتباطی سریع با شما به صرفه و ارزان معرفی مختصر و مفید کسب و کار افزایش حس اعتماد مشتریان دسترسی آسوده  

- کارت قرعه کشی :

  کارت قرعه کشی روشی تبلیغاتی و سود آور برای صاحبان کسب و کار و روشی خاطره انگیز برای مشتریان برای خرید بیشتر می باشد.  

هدف استفاده از کارت های قرعه کشی چه چیزی می باشد؟

  همانطور که می دانید،همواره نه تنها در کشورمان بلکه در کشورهای دیگر،شرکت ها و کارخانه های مختلفی وجود دارند که این دسته از کارخانه ها محصولاتی را تولید می کنند. پس از این که محصولات این شرکت ها به بازار خرید روانه شدند، متقاضیان می توانند بنا به نیازشان این گونه کالاها را خریداری نمایند. در اختیار داشتن این دسته از کارت ها به این منزله می باشد که شما می توانید در قرعه کشی مخصوص این دسته از شرکت ها شرکت نمایید. نکته:توجه داشته باشید که بیشتر اوقات شرکت هایی که محبوبیت و معروفیت آن چنانی ندارند برای این که کسب و کارشان رونق یابد از کارت های قرعه کشی کمک می گیرند اما گفته ی ما به این معنی نیست شرکت هایی که معروفیت زیادی دارند از این دسته از کارت ها استفاده نکنند.  

چگونه کارت قرعه کشی به درآمد مان کمک می کند؟

  در صورتی که شما صاحبان کسب و کارهایی می باشید،حتما باید از فیش های قرعه کشی استفاده نمایید. یکی از مزایای استفاده از کارت قرعه کشی توسعه ی کسب و کار می باشد به گونه ایی که با برگذاری مراسم قرعه کشی در شبکه های اجتماعی یا شبکه های تلویزیونی و … افرادی که این قرعه کشی ها را ملاحظه می کنند به خرید کالاهای تان به طور اتوماتیک و خود به خود تشویق می شوند. برگذاری مراسم قرعه کشی مسلما برای شما هزینه های زیادی به همراه دارد اما نگران نباشید چرا که همین امر باعث می شود درآمدتان بعد از گذشت کوتاه ترین زمان به حداکثر برسد. اما شما درصورتی که دارای کسب و کار می باشید و می خواهید قرعه کشی هایی را در این زمینه انجام دهید باید اقدامات مناسبی انجام دهید به گونه ایی که فرد مخاطب به طبیعی بودن این قرعه کشی پی ببرد.  

- کارت تخفیف :

  یک کارت کاغذی یا کارت هوشمند تعریف می‌شود که مشتری در ازای عرضه آن به فروشنده، می‌تواند تا حد مشخصی از تخفیف‌های آن فروشگاه برخوردار شود. نحوه گرفتن کارت‌های تخفیف در شرکتهای مختلف، متفاوت است و یک مشتری ممکن است مسیرهای مختلفی را طی کند تا بتواند از این کارت‌ها استفاده کند.  

مزایا و فواید استفاده از کارت های تخفیف

 

جذب مشتری :

 

مردم همیشه تمایل به خرید اشیاء و کالاهای مختلفی دارند. این حس در ذات بشر وجود دارد، اما استفاده از کارت تخفیف می‌تواند آنها را راغب به خرید کالای شما کند. همیشه باید در مورد دسته‌بندی مشتری‌ها و اعمال تخفیف برای آنها برنامه‌ریزی داشته باشید. درصورتی‌که  کارتهای تخفیف شما دارای زمان انقضاء هستند بهتر است در تبلیغات این مورد را متذکر شوید. یا بیماران و افراد ناتوان را نیز در نظر داشته باشید. به‌عنوان‌مثال ممکن است افراد سرطانی تمایل به خرید سریع‌تر داشته باشند. اگر مشتری‌های خود را بشناسید و کارت تخفیف را متناسب با آنها انتخاب کنید، به احتمال زیاد رفت و آمد فروشگاه شما بیشتر شده و طبیعتاً کسب و کار شما رونق خواهد گرفت.

افزایش میزان فروش و درآمد :

 

با افزایش رفت و آمد به فروشگاه، نه‌تنها کالاهای دارای تخفیف خود را خواهید فروخت، بلکه این فرصت را دارید که سایر کالاهای خود را به نمایش بگذارید. این نمایش می‌تواند خریداران بالقوه فروشگاه را افزایش دهد. با توجه به اینکه افراد جامعه تمایل دارند از بهترین فرصت برای خرید استفاده کنند، کارت تخفیف می‌تواند مشتریان بالقوه را به محل کسب و کار شما کشانده و فرصت استفاده را به شما دهد. به‌عنوان‌مثال، اگر شما برای شلوار جین خود تخفیف در نظر گرفته باشید، افراد زیادی به هوای خریدن شلوار به فروشگاه مراجعه می‌کنند و این می‌تواند فرصت خوبی برای فروش سایر پوشاک‌های شما باشد.

اتاق حراجی و کارت تخفیف وسیع‌تر :

 

یکی دیگر از مزایای کارت تخفیف ، ایجاد اتاق حراج است که به شما این امکان را می‌دهد که کالاهای باقیمانده در فروشگاه را با قیمت کمتر به فروش برسانید. این اتاق نه‌تنها فرصت فروش کالاهای اضافی را به شما می‌دهد، بلکه رفت و آمد به محل کسب و کار شما را افزایش داده و مشتریان بالقوه شما را بالا می‌برد. از طرفی فروش کالاهای قدیمی باعث می‌شود که فضای جدیدی در فروشگاه ایجاد شود و شما کالاهای جدیدی به فروش برسانید. این موضوع باعث جذب مشتری‌های جدید، توسعه کسب و کار و افزایش فروش و سود فروشگاه می‌شود.

افزایش شهرت فروشگاه :

 

یک کسب و کار که از کارت تخفیف مشخص برای مشتریان خود استفاده می‌کند، به‌عنوان‌مثال برای افراد سالخورده یا خردسالان، یا کسانی که در ارتش خدمت می‌کنند، می‌توانند شهرت خود را افزایش دهند و از یک تبلیغات مویرگی ناخواسته بهره ببرند.

هنگامی‌که یک فروشگاه برای افرادی که از لحاظ معیشتی در وضعیت سختی هستند، گزینه‌های کمکی در نظر می‌گیرد، یعنی قصد دارد به مردم کمک کند و این می‌تواند بهترین تبلیغ برای آنها باشد. بسیاری از مردم فروشگاه‌ها و کسب و کارها را به‌عنوان یک محل گرسنه پول در نظر می‌گیرند، حالا تصور کنید با کمک به افراد نیازمند می‌توانید این طرز فکر را تغییر داده و ضمن کمک به مردم، محبوبیت خود را افزایش دهید.

دستیابی به اهداف :

 

بسیاری از کسب و کارها برای فروش خود اهداف هفتگی، ماهانه، سه ماهه و سالانه تعیین می‌کنند. اگر یک کسب و کار یا فروشگاه از یکی از این اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دور شود، می‌تواند با ارائه کارت تخفیف افراد بیشتری به داخل فروشگاه بکشاند و از این طریق کسب و کار خود را مطابق برنامه ریزی پیش ببرد.

صرفه جویی در هزینه :

 

علاوه بر اینکه  کارت تخفیف  منجر به افزایش میزان فروش کسب و کار می‌شود، ارائه تخفیف می‌تواند به مشتریان شما نیز کمک کند. به‌عنوان‌مثال هنگام استفاده آنها از کارت اعتباری، مقدار بیشتری از هزینه آنها صرفه جویی می‌شود و این پول به حساب آنها برمی‌گردد. از طرفی برخی صادرکنندگان کارت‌های اعتباری به مشتریان خود تخفیف می‌دهند و از این طریق بخشی از هزینه آنها را جبران می‌کنند. بنابراین، کسانی که از فروشگاه شما خرید می‌کنند و از تخفیف در نظر گرفته شما بهره می‌برند از صادر کننده کارت اعتباری نیز تخفیف دریافت می‌کنند و بدین صورت میزان بیشتری تخفیف دریافت می‌کنند.

 

- کارت ضمانت :

  کارتی است که ارائه دهنده خدمات یا فروشنده محصول در مقابل محصول یا خدماتی که ارائه می کند، معمولاً متعهد می‌شود در صورت نقض ادعای خود، حاضر به تعمیر یا تعویض کالا یا پرداخت مبلغی خواهد شد.  

چرا به چاپ برگه گارانتی یا کارت ضمانت نیاز دارید؟

 

از مزایای برگه ضمانت، می‌توان به این اشاره کرد که شما با ضمانت کردن محصول و خدمات خود، به مشتریان حس اعتماد را هدیه می‌دهید و اصالت کالای خود را ثابت می‌کنید. برای اینکه به مشتری اطمینان دهید که کالای شما دارای ضمانت معتبر است، نیاز دارید که کارت ضمانت را در هنگام فروش محصول به آنها ارائه کنید. علاوه بر اینها، ارائه‌ی این برگه باعث ارتقاء برند و نام تجاری شما شده و به شما و کالای شما اعتبار بیشتری می‌بخشد. بنابراین نیاز دارید که طراحی و چاپ کارت گارانتی خود را متناسب با نوع کسب و کار خود، انجام دهید و آن را همراه با محصول، به مشتری ارائه دهید.

 

ویژگی های یک کارت گارانتی یا برگه ضمانت چیست؟

  متناسب با نوع کسب و کار طراحی شده با نرم افزار های توانمند و دقیق درج واضح اطلاعات محصول و شرایط ضمانت مقاوم و  با کیفیت انتخاب دقیق المان ها و رنگ طراحی   علاوه بر موارد بالا، انتخاب کاغذ مناسب برای چاپ یا تطابق رنگ با طراحی ، و مدیریت فرایند چاپ پیچیدگی های خود را دارد. بنابراین طراحی و چاپ برگه گارانتی، نیازمند داشتن تخصص است.  

- کارت دعوت :

دعوتنامه‌ای است که برای میهمانان احتمالی یک میهمانی رسمی (مانند مجلس نامزدی، جشن عقد، عروسی یا عزاداری) ارسال می‌شود و از آنان رسما برای حضور در آن مراسم دعوت می‌گردد.  

چرا باید از کارت دعوت استفاده کنیم؟

  طراحی کارت دعوت را می توان یک جزء جدایی ناپذیر از فرایند برگزاری یک مناسبت ، نمایشگاه یا همایش دانست. اگر قصد داشته باشید یک میهمان مهم را به همایش خود دعوت نمایید بهترین راه برای این امر استفاده از کارت دعوت می باشد. اما هر میهمانی دارای یک ویژگی شخصیتی خاص می باشد و شما باید به این موارد بها بدهید. در صورت عدم توجه ممکن است فرد میهمان از رفتار شما رنجیده گردد و هرگز به مراسم شما نیاید. در نتیجه استفاده از کارت دعوت های زیبا و شکیل یک رکن مهم در دعوت از میهمانان می باشد. بسیاری از افراد نیز وسواس خاصی در انتخاب کارت دعوت دارند و می خواهند بهترین کارت را بخرند تا به افرادی که دعوت می شوند ثابت کنند که ارزش زیادی برای آنها قائل هستند. به همین دلیل برای اینکه ما بتوانیم یک کارت دعوت مناسب طراحی کنیم باید به تکنیکهای آن وارد باشیم و ویژگیهای کارتهای دعوت مختلف را بدانیم تا یک کارت با کمترین نقص طراحی و چاپ کنیم.  

ویژگی های یک کارت دعوت

  زیبا و دارای رنگبندی مناسب اطلاعات شفاف و بدون ابهام شکیل و با دوام اندازه مناسب به یادماندنی و خاطره انگیز مناسب با روحیات میهمانان      
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه فاکتور معروف
طراحی آنلاین فاکتور

فاکتور

فاکتور برگه‌‌ی تجاری است که فروشنده مطابق خریدی که انجام گرفته برای خریدار صادر می‌کند. در هر فاکتور مواردی همچون مشخصات فروشنده، مشخصات خریدار، تاریخ خرید، نوع کالا، قیمت برای هر واحد کالای خریداری شده، قیمت کل و….. درج می‌شود. همچنین هر توافق دیگری که در معامله صورت می‌گیرد را نیز می‌توان در فاکتور ذکر کرد؛


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    900000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    500000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.
نمونه سرنسخه معروف
طراحی آنلاین سر نسخه

سرنسخه

نسخهٔ پزشک دستوراتی است که پزشک برای بهبود وضع بیمار (تشخیص، درمان یا توانبخشی) بر برگی از کاغذ می‌نویسد. در نسخه مطالبی مانند داروهای موردنیاز، نحوه مصرف، کارهایی که بیمار باید انجام دهد نوشته شده‌ است. همچنین نسخه ممکن است دارای درخواست آزمایش، انجام تصویربرداری مانند رادیوگرافی، سونوگرافی و سی تی اسکن، انجام اسکن با مواد نشاندار مانند تالیم، درخواست الکتروکاردیوگرافی و الکتروانسفالوگرافی، مشاوره فیزیوتراپی، رژیم غذایی باشد. نسخه‌ها بسته به نوع بیماری متفاوت هستند. از نظر حقوقی (مقررات سازمان نظام پزشکی) نسخه باید حاوی تاریخ، نام بیمار، نام، تخصص، شماره نظام و امضای پزشک معالج باشد. بر اساس ضوابط سازمانهای بیمه‌گر نسخه پزشک باید حاوی آدرس مطب هم باشد.


  • نام خدمت :
  • سطوح طراحی :
  • تعداد پیش طراحی های اولیه :
  • تعداد درخواست ویرایش :
  • کیفیت طرح :
  • مدت زمان طراحی :

  • سطح 1

    ارائه 2 پیش طرح تعداد ویرایش 4 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل فوری ضمانت اجرا و تضمین اثر
    600000 تومان
  • سطح 2

    ارائه 1 پیش طرح تعداد ویرایش 2 مرتبه تمامی المان ها اختصاصی تحویل در زمان معین شده ضمانت اجرا و تضمین اثر
    300000 تومان
  • سفارش هرگونه محتوای غیر مجاز ، دارای حق مالکیت و غیر اخلاقی اکیدا ممنوع می باشد .
  • کنترل تمامی مراحل اجرای خدمات تنها بر عهده کارگروه های مجرب استودیو می باشد .
  • مسئولیت نگهداری و حفظ اثر پس از تحویل نهایی ، تماما بر عهده کاربر می باشد .
  • چنانچه مشتری در هر مرحله ای از اجرای پروژه ، هزینه خدمات ارائه شده تا لحظه پشیمانی از مبلغ پرداخت شده کسر می گرددد .
  • طرح نهایی سفارشات با رعایت حق مالکیت کارفرما در آرشیو استودیو الماس نگهداری می شود.
  • در صورتی که پیش طراحی های اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد.
  • رزرو نوبت طراحی در استودیو الماس به معنای توافق کامل کاربر با تمامی ضوابط و قوانین استودیو می باشد.

مراحل سفارش طراحی آنلاین


مراحل طراحی رزرو نوبت
مراحل طراحی تماس کارشناس
مراحل طراح پرداخت
مراحل طراح طراحی اولیه
مراحل طراح تایید طرح
مراحل طراح تحویل نهایی

قدم 1 - اخذ نوبت طراحی توسط کاربر

برای سفارش آنلاین این طراحی شما می بایست در بالای همین صفحه بر روی دکمه ( کلید ) رزرو نوبت طراحی کلیک نموده و پس از ثبت نام اولیه و پیش پرداخت تعرفه طراحی ، درخواست خود را در استودیو الماس ثبت نمائید.

قدم 2 - تماس کارشناس استودیو

بعداز رزرو نوبت طراحی در اسرع وقت تماس مستقیمی از طرف گروه کارشناسی استودیو با شما حاصل می شود تا تمامی اطلاعات کلیدی مد نظر از قبیل اهداف ، ایده ها ، متن ها ، سلیقه و دیگر عناوین مهم موجود در ذهن مشتری از سفارش ، برای یک طراحی اصولی و مطابق با خواسته او اخذ گردد.

قدم 3 - پرداخت فاکتور سفارش

بعداز دریافت تمامی اطلاعات سفارش و صدور فاکتور آن در حساب کاربری شما ، می بایست مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن وبسایت پرداخت نموده تا در اسرع وقت گروه طراح استودیو فعالیت بر سفارش شما را آغاز نمایند.

قدم 4 - پیش طراحی و ارائه نمونه اولیه

در این مرحله تمامی اطلاعات پیشنهادی سفارش شما در اختیار طراح گرافیک مجرب استودیو قرار خواهد گرفت و پس از آنالیز و بررسی های استراتژیک ، بنا به درخواست شما نمونه ای اولیه از سفارش بصورت اصولی پیش طراحی و از طریق فضای مجازی ( تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ایمیل ) ارائه و نمایش داده می شود تا در صورت وجود هرگونه مغایریت با خواسته ی شما تغییرات و ویرایش های مورد نظر اخذ گردیده و برای طرح نهایی لحاظ گردد.

قدم 5 - تایید طرح نهایی سفارش

در این مرحله پس از اعمال تمامی اصلاحیات و ویرایش های درخواستی ، نمونه نهایی طرح مطابق با خواسته ی مشتری تولید و نمایش داده می شود تا در صورت تایید نهایی به مرحله تحویل منتقل شود.

قدم 6 - تحویل طرح نهایی شما

در آخر پس از تایید طرح ، تمامی خروجی ها و فایل های اصلی سفارش با رعایت ملاحظات و رعایت حقوق معنوی کاربران استودیو از طریق روش مجازی مورد پسند عرضه و تقدیم می گردد.

پرسش ها و پاسخ

  • آیا رنگ ست اداری،سربرگ،سرنسخه و فاکتور طراحی شده با رنگ چاپی برابر خواهد بود؟

    قطعا بله.
    ما با تکیه بر دانش طراحی تمامی نکات کلیدی طراحی را مد نظر قرار می دهیم و رنگ های کاربردی را عینا با رنگ چاپی تنظیم می نماییم. البته لازم به ذکر می باشد در مرحله چاپ طرح ، دستگاه یا ماشین چاپ مورد استفاده کالیبره و تنظیم باشد تا طرح چاپ شده با طرح اصلی تماما برابر باشد.

  • منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه چیست؟

    منظور از اتود یا پیش طراحی اولیه ، طرح های متنوعی هستند که برای انتخاب برترین و اظهار نظر نمونه منتخب به کارفرما یا صاحب سفارش ارائه داده میشود.

  • آیا تحویل فوری سفارش امکان پذیر است؟

    در صورت درخواست کارفرما برای اجرای فوری سفارش خود استودیو الماس با بهره گیری از طرح فوریت اجرای الماس نسبت به تکمیل پروژه اقدام خواهد نمود.

  • آیا در هر زمانی میتوان نسبت به بازطراحی و اصلاح سفارش اقدام نمود؟

    بله در صورت امکان به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

  • چرا تعرفه های خدمات در سطوح های مختلف متفاوت است؟

    تعرفه خدمات به چند عامل بستگی دارد:
    اولین عامل، اصالت یا کپی بودن یک طرح است. طرح های کپی یا طرح های آماده اصولا ارزان قیمت هستند. تعرفه طرح های اصیل بدلیل طراحی انحصاری و ایده پردازی اختصاصی ، قیمتشان معمولا بالاتر می باشد.
    دومین عامل تعداد ویرایش های در نظر گرفته شده برای هر سطح می باشد.
    سومین عامل نیز مدت زمان اجرای پروژه نسبت به سطح پروژه می باشد.

  • آیا کارفرما می تواند در مراحل اجرای سفارش نظر دهد؟

    ما در استودیو الماس هدف نهایی خود را رضایت مشتریانمان می دانیم ، بی تردید طبق روال در نظر گرفته شده از سوی مدیریت استودیو تمامی نظرات ، سلایق و تفکرات کارفرما در همه ی مراحل پروژه دخیل و از آنها به شکل مستقیم استفاده می گردد.

  • نظرات ، تفکرات ، اهداف ، سلایق و درخواست های کارفرما چگونه در نظر گرفته می شود؟

    طبق توضیحات ارائه شده در مراحل سفارش استودیو الماس ، بعد از رزرو نوبت طی تماس تلفنی یا از طریق فرم های آنلاین تمامی نظرات و ایده های کارفرما طبق پرسشنامه ی تنظیم شده در بند های گوناگون اخذ می گردد و برای کارگروه اجرایی در جهت تطبیق اطلاعات طرح ارسال می گردد.

  • از عدم کپی بودن طرح های نهایی ارائه شده توسط استودیو الماس چگونه اطمینان حاصل کنیم؟

    با توجه به ضمانت اجرا و تضمین اثر تمامی سفارشات در سطوح 1 و 2 خدمات استودیو الماس می توانید اطمینان حاصل کنید هیچگونه کپی برداری در روند کار وارد نمی باشد و در صورت رویت چنین خطایی طبق قرارداد فی مابین عواقب در نظر گرفته شده متوجه استودیو الماس خواهد بود.

  • در صورت وجود ابهام و هرگونه سوال در خصوص ثبت سفارش از چه طریقی اقدام کنم؟

    راه های ارتباطی مستقیم استودیو الماس برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر شبانه روز فعال و آماده ی خدمت رسانی می باشند. شما از طریق راه های متعددی که در صفحه ارتباط باما قرار گرفته می توانید برای هرگونه ارتباطی از قبیل شبکه های اجتماعی ، تلفن تماس ، شماره های موبایل و... اقدام فرمایید.

  • آیا فایل لایه باز خدمات به کارفرما ارائه خواهد شد؟

    خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی در زمینه طراحی و تولید محتوا در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از حق مالکیت معنوی طراح ، عدم ارائه فایل اصلی لایه باز یا همان چهارچوب اصلی تولید محتوا به کارفرما یا افراد دیگر می باشد.
    پس از پایان پروژه خروجی با کیفیت و مد نظر کارفرما طبق درخواست او از طریق درخواست شده ارسال می گردد.
    اما لازم به ذکر می باشد پروژه های طراحی لوگو و طراحی قالب از این قاعده مستثنا هستند و فایل های ساختاری و لایه باز به کارفرما ارائه داده خواهد شد.

  • در صورت استفاده غیرمجاز دیگران از سفارش مشتریان،استودیو الماس مسئول می باشد؟

    در صورت عدم ثبت حق مالکیت معنوی سفارش در مراجع ذیربط ، استودیو الماس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از آثار ندارد.

  • آیا امکان پشیمانی بعد از ورود به اجرای سفارش میسر می باشد؟

    در صورت پشیمانی کارفرما در هر مرحله ای از اجرای پروژه تمامی هزینه ها با توجه به امور انجام شده تا آن مرحله از پرداختی او کسر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

رزرو نوبت طراحی